  • 1. Data: 2010-07-22 07:26:33
    Temat: mocowanie aparatow do uprzezy
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Czy ktos z Was zna jaki patent pozwalajacy mocowac aparat do uprzezy ?
    (http://worksport.com.pl/images/adjama.jpg)

    potrzebuje miec mozliwosc przytroczenia jakiegos halo-pstryka lub malego
    lustra

    oczywiscie wypinanie i wpinanie musi odbywac sie jedna reka ...

    --
    Mateo

  • 2. Data: 2010-07-22 07:33:25
    Temat: Re: mocowanie aparatow do uprzezy
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 22.07.2010 09:26, Mateo wrote:
> [...]
    > lustra
    >
    > oczywiscie wypinanie i wpinanie musi odbywac sie jedna reka ...

    A musi być do uprzęży? W sumie można zamocować woreczek na talk, bez
    talku, w tym trzymać aparat dodatkowo przyczepiony karabińczykiem i
    kawałkiem sznurka, w razie wypadnięcia z woreczka na talk.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 3. Data: 2010-07-22 08:09:31
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    b...@n...pl pisze:

    > A musi być do uprzęży? W sumie można zamocować woreczek na talk, bez
    > talku, w tym trzymać aparat dodatkowo przyczepiony karabińczykiem i
    > kawałkiem sznurka, w razie wypadnięcia z woreczka na talk.

    no wlasnie takiei rozwiazanie pewnie bedzie o tyle liche, ze przy
    pierwszej okazji wyskoczy z wora
    a ze rep-sznur bedzie dlugi (bo musi do oka siegnac) to po locie zrobi
    wachadlo i wypierdzieli w sciane :)

    --
    Mateo

  • 4. Data: 2010-07-22 08:23:24
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 22.07.2010 10:09, Mateo wrote:

    > no wlasnie takiei rozwiazanie pewnie bedzie o tyle liche, ze przy
    > pierwszej okazji wyskoczy z wora
    > a ze rep-sznur bedzie dlugi (bo musi do oka siegnac) to po locie zrobi
    > wachadlo i wypierdzieli w sciane :)

    Talk nie jest na sznureczku, a się nie wysypuje.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 5. Data: 2010-07-22 08:28:00
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    b...@n...pl pisze:

    > Talk nie jest na sznureczku, a się nie wysypuje.

    ej, ale to dokladnie tak jak z tytoniem w kieszeni - za cholere nie
    wytrzepie sie sam
    w sadzisz klucze, to od razu podskakuja ... :)

    --
    Mateo

  • 6. Data: 2010-07-22 08:59:03
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>

    > potrzebuje miec mozliwosc przytroczenia jakiegos halo-pstryka lub malego
    > lustra
    >
    > oczywiscie wypinanie i wpinanie musi odbywac sie jedna reka ...

    poszukaj w necie ludzi, którzy fotografują skoki spadochronowe,
    oni maja patenty na latanie z lustrami.
    Jest taki gościo, który chyba w krakowie robi dużo takich fotek,
    ma patenty na "latające lustro"
    pozdr.
    gr

  • 7. Data: 2010-07-22 09:06:51
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2010-07-22 09:33, b...@n...pl pisze:

    > A musi być do uprzęży? W sumie można zamocować woreczek na talk, bez
    > talku,

    Magnezję :P

    > w tym trzymać aparat dodatkowo przyczepiony karabińczykiem

    "Karabinkiem", na litość boską :P

    --
    bans

  • 8. Data: 2010-07-22 09:09:15
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-07-22 09:26:33 +0200, Mateo <m...@i...pl> said:

    > Czy ktos z Was zna jaki patent pozwalajacy mocowac aparat do uprzezy ?
    > (http://worksport.com.pl/images/adjama.jpg)
    >
    > potrzebuje miec mozliwosc przytroczenia jakiegos halo-pstryka lub malego lustra

    Do lustra to najsensowniejszy byłby jakiś mały slingshot, jak nie
    prowadzisz to mogłaby by i być torba biodrowa. Na kompakta - ja bym
    kombinował ze wspomnianym woreczkiem na magnezję.

    > oczywiscie wypinanie i wpinanie musi odbywac sie jedna reka ...

    Pętla z repa na nadgarstek + mały karabinek. Przekładasz rękę przez
    pętle, wypinasz karabinek podnosisz do oka itp. Zresztą jakieś sensowne
    robienie zdjęc to i tak tylko na stanie, auto lub bloku, więc z tą
    obsługą jedną ręką nie ma co aż tak szaleć.

    de Fresz

  • 9. Data: 2010-07-22 09:11:28
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-07-22 10:59:03 +0200, "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl> said:

    > poszukaj w necie ludzi, którzy fotografują skoki spadochronowe,
    > oni maja patenty na latanie z lustrami.

    Tylko oni raczej nie przytulają się po drodze do skał, a ocieractwo we
    wspinaniu jest integralną częścią tego sportu.

    de Fresz

  • 10. Data: 2010-07-22 09:15:39
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    mam conieco: