  • 21. Data: 2013-02-03 18:58:58
    Temat: Re: moc chłodnicy samochodowej
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2/3/2013 6:44 PM, Bydlę wrote:

    > To raz jeszcze: silnik wykonuje ciut więcej niż poł obrotu na minutę?

    fakt "k" mi gdzieś uciekło :)

    > Wróć - twierdzisz, że samochód po ostrej jeździe ma zimny silnik i
    > zimną rurę wydechową.
    > Teraz objaśniaj co miałeś na myśli.

    > Silnik?
    > 90 stopni?
    > Celsjusza?
    > ;>

    Twierdze nie że ma zimną rurę tylko prawidłowo rozgrzany
    silnik, prawie bez różnicy (na wydajność chłodzenia) czy
    go katowałeś i się zatrzymałeś czy sobie stał i pracował
    na wolnych.

    Wskazówka temperatury będzie w pozycji takiej w jakiej ma
    być i tyle (powiedzmy że coś około 90 stopni), jedyne elementy
    które mogą przekraczać "normalną" temp to:
    -wydech
    -kolektory
    -turbina

    Pomijam jakieś duperele już mało ważące. Więc przypadek
    kiedy dla chłodnicy jest gorzej bo skatowane auto staje
    w korku to bzdura, bo ma extra do schłodzenia kolektor
    (lekki) i tyle.

  • 22. Data: 2013-02-03 19:01:54
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2/3/2013 6:52 PM, h.w.d.p. wrote:

    > przykre

    no, co na to poradzę... ?

  • 23. Data: 2013-02-03 20:21:06
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-03 18:58:58 +0100, _Michał <m...@g...pl> said:

    > fakt "k" mi gdzieś uciekło :)

    Ufff...

    > Twierdze nie że ma zimną rurę

    Twierdzisz.
    Bo w założeniu był samochód po ostrej jeździe.
    Więc nie mógł być zimny (silnik, rura - nawet maska), choćbyś nie
    wiadomo jak się spinał - zadanie mówi o czymś innym niż ty.

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2013-02-03 22:45:33
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > no, co na to poradzę... ?

    jedynie eutanazja wchodzi w gre.

  • 25. Data: 2013-02-03 22:48:58
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2/3/2013 8:21 PM, Bydlę wrote:

> [...]
    > Więc nie mógł być zimny (silnik, rura - nawet maska), choćbyś nie
    > wiadomo jak się spinał - zadanie mówi o czymś innym niż ty.

    Ok dobra, nie wiem o jakich autach mówisz ale te które
    ja znam się nie grzeją bardziej jakoś od ostrej jazdy
    (mam na myśli przegrzanie).

    dobra to nie ma znaczenia

  • 26. Data: 2013-02-04 00:25:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 03 Feb 2013 01:22:44 +0100, _Michał napisał(a):

    > Obroty spadają do 0.6 RPM, i nienagrzany silnik produkuje 6% max ciepła,
    > o czymś zapomniałem ?

    Tak, o tym, że silnik nie jest nienagrzany.

    --
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna