eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodymoc chłodnicy samochodowej › Re: moc chłodnicy samochodowej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt
    -exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
    ED!not-for-mail
    Date: Sun, 03 Feb 2013 18:58:58 +0100
    From: _Michał <m...@g...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130107
    Thunderbird/17.0.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: moc chłodnicy samochodowej
    References: <50fe741c$0$1313$65785112@news.neostrada.pl>
    <c1.01.3Yz8cN$1So@mike.oldfield.org.pl>
    <510d9341$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <c1.01.3YzBwQ$1T1@mike.oldfield.org.pl>
    <510dadd7$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <kelus9$bvj$2@cougar.axelspringer.pl>
    <510e8d64$0$1308$65785112@news.neostrada.pl>
    <kem442$k9c$1@cougar.axelspringer.pl>
    <510e974d$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <kem7lq$qtg$1@cougar.axelspringer.pl>
    In-Reply-To: <kem7lq$qtg$1@cougar.axelspringer.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 46
    Message-ID: <510ea563$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: nat1-115.ghnet.pl
    X-Trace: 1359914339 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26690 91.150.220.115:1261
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2481912
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2/3/2013 6:44 PM, Bydlę wrote:
    > On 2013-02-03 17:58:52 +0100, _Michał <m...@g...pl> said:
    >
    >>>>
    >>>> 0.6RPM wziąłem z deski więc auta tyle mają :)
    >>>
    >>> CZD?
    >>
    >> precyzyjniej jest ~0.55 chyba,
    >> BMW M73 - silnik roku 1999
    >
    > To raz jeszcze: silnik wykonuje ciut więcej niż poł obrotu na minutę?

    fakt "k" mi gdzieś uciekło :)


    > Wróć - twierdzisz, że samochód po ostrej jeździe ma zimny silnik i
    > zimną rurę wydechową.
    > Teraz objaśniaj co miałeś na myśli.
    >
    >> Jak silnik trzyma powiedzmy te równe 90 stopni
    >
    > Silnik?
    > 90 stopni?
    > Celsjusza?
    > ;>


    Twierdze nie że ma zimną rurę tylko prawidłowo rozgrzany
    silnik, prawie bez różnicy (na wydajność chłodzenia) czy
    go katowałeś i się zatrzymałeś czy sobie stał i pracował
    na wolnych.

    Wskazówka temperatury będzie w pozycji takiej w jakiej ma
    być i tyle (powiedzmy że coś około 90 stopni), jedyne elementy
    które mogą przekraczać "normalną" temp to:
    -wydech
    -kolektory
    -turbina

    Pomijam jakieś duperele już mało ważące. Więc przypadek
    kiedy dla chłodnicy jest gorzej bo skatowane auto staje
    w korku to bzdura, bo ma extra do schłodzenia kolektor
    (lekki) i tyle.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: