-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt
-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
ED!not-for-mail
Date: Sun, 03 Feb 2013 18:58:58 +0100
From: _Michał <m...@g...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130107
Thunderbird/17.0.2
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: moc chłodnicy samochodowej
References: <50fe741c$0$1313$65785112@news.neostrada.pl>
<c1.01.3Yz8cN$1So@mike.oldfield.org.pl>
<510d9341$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
<c1.01.3YzBwQ$1T1@mike.oldfield.org.pl>
<510dadd7$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
<kelus9$bvj$2@cougar.axelspringer.pl>
<510e8d64$0$1308$65785112@news.neostrada.pl>
<kem442$k9c$1@cougar.axelspringer.pl>
<510e974d$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<kem7lq$qtg$1@cougar.axelspringer.pl>
In-Reply-To: <kem7lq$qtg$1@cougar.axelspringer.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 46
Message-ID: <510ea563$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: nat1-115.ghnet.pl
X-Trace: 1359914339 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26690 91.150.220.115:1261
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2481912
[ ukryj nagłówki ]On 2/3/2013 6:44 PM, Bydlę wrote:
> On 2013-02-03 17:58:52 +0100, _Michał <m...@g...pl> said:
>
>>>>
>>>> 0.6RPM wziąłem z deski więc auta tyle mają :)
>>>
>>> CZD?
>>
>> precyzyjniej jest ~0.55 chyba,
>> BMW M73 - silnik roku 1999
>
> To raz jeszcze: silnik wykonuje ciut więcej niż poł obrotu na minutę?
fakt "k" mi gdzieś uciekło :)
> Wróć - twierdzisz, że samochód po ostrej jeździe ma zimny silnik i
> zimną rurę wydechową.
> Teraz objaśniaj co miałeś na myśli.
>
>> Jak silnik trzyma powiedzmy te równe 90 stopni
>
> Silnik?
> 90 stopni?
> Celsjusza?
> ;>
Twierdze nie że ma zimną rurę tylko prawidłowo rozgrzany
silnik, prawie bez różnicy (na wydajność chłodzenia) czy
go katowałeś i się zatrzymałeś czy sobie stał i pracował
na wolnych.
Wskazówka temperatury będzie w pozycji takiej w jakiej ma
być i tyle (powiedzmy że coś około 90 stopni), jedyne elementy
które mogą przekraczać "normalną" temp to:
-wydech
-kolektory
-turbina
Pomijam jakieś duperele już mało ważące. Więc przypadek
kiedy dla chłodnicy jest gorzej bo skatowane auto staje
w korku to bzdura, bo ma extra do schłodzenia kolektor
(lekki) i tyle.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.02.13 19:01 _Michał
- 03.02.13 20:21 Bydlę
- 03.02.13 22:45 h.w.d.p.
- 03.02.13 22:48 _Michał
- 04.02.13 00:25 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=