  • 51. Data: 2019-01-01 22:58:21
    Temat: Re: mistrz
    Od: "Alik" <s...@r...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    news:0a8e0bc5-4384-4400-b500-63b810f75695@googlegrou
    ps.com...

    > Zrobcie mnie krolem.

    Daj nam szansę i wystartuj w wyborach.

  • 52. Data: 2019-01-01 22:59:53
    Temat: Re: mistrz kierownicy w BWM na pasach (i dwa trupy)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Oczywiście że nie, pokazuje tylko że trzeba mieć oczy szeroko otwarte
    > i patrzeć obojętne czy to na przejściu, skrzyżowaniu czy przejeździe
    > kolejowym. Zawsze się rozglądam i nigdy nie jadę na pamięć, po prostu
    > jak się
    > siada za kierownicą to trzeba się skupić na jeździe a nie zaprzątać
    > sobie głowy
    > codziennymi problemami.

    Moim zdaniem trzeba tez sobie zostawiac zawsze miejsce na popełnienie
    pomylki. A niestety spora czesc uzytkowników ulic zachowuje sie tak jakby
    własnie uczestniczyła w GP Monaco i liczyła sie kazda sekunda od swiateł
    do swiateł.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 53. Data: 2019-01-02 01:20:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Dec 2018 21:06:09 +0100, Shrek napisał(a):

    > Bo dokładnie tak jest. W wolsce (w zasadzie jednak w Polsce, bo rodowód
    > zjawiska sięga głębokiego PRLu) wbrew nazwie przejścia dla pieszych nie
    > są dla pieszych, tylko przeciw nim. Przejście to nie miejsce na którym
    > ma się czuć bezpiecznie, a po prostu jedyne miejsce gdzie może pokonać
    > jezdnię. Pod warunkiem że nic nie jedzie.

    Poniekad, ale nie narzekaj, bo zawsze moze byc tak

    https://www.youtube.com/watch?v=cS8YyDp47pc

    https://www.youtube.com/watch?v=wx1QSjVV3BU

    J.

  • 54. Data: 2019-01-02 06:55:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.01.2019 o 01:20, J.F. pisze:

    > Poniekad, ale nie narzekaj, bo zawsze moze byc tak
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=cS8YyDp47pc
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=wx1QSjVV3BU

    I teraz pytanie gdzie bezpieczniej - w zachodnio północnej Europie, czy
    wschdonio południowej? Bo padają stwierdzenia, że model azjatycki jest
    bezpieczniejszy. Ci prawda statystyki mówią co innego, ale nie przekonasz.

    Shrek

  • 55. Data: 2019-01-02 08:02:53
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2018-12-30 16:16, j...@j...org wrote:

    > Że tak powiem, bredzisz.
    >
    > Wypadek miał miejsce w Toruniu, na ulicy Grudziądzkiej, w tym miejscu, między ulicą
    Polną (u góry), a centrum handlowym (dół mapy, widać parking CH).

    > https://goo.gl/maps/36yoU3Ns9iH2
    >
    > https://screenshots.firefox.com/wgVY1zNJYxwv6bAg/www
    .google.com

    > - Toruń ma południową obwodnicę
    >
    > - droga dwupasmowa w obie strony, rozdzielona pasem zieleni
    >
    > - obok ścieżka rowerowa
    >
    > - dwa trupy, bo debil "jeździ szybko, a bezpiecznie" i ma cegłę zamiast mózgu i
    prawej nogi

    Ten fragment drogi niema nic wspólnego z czymś co można sprawnie
    pokonać. Nie o tym była mowa.

    A może wyjaśnisz czemu szanowne Panie przy dobrej widoczności drogi
    wlazły pod pędzący pojazd? Bo jakoś ciężko to pojąc. Nie było widać, że
    nadjeżdża pojazd? Nie było widać, że nadjeżdza szybko?

    --
    mk4

  • 56. Data: 2019-01-02 08:55:48
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, January 2, 2019 at 4:03:19 PM UTC+9, mk4 wrote:

> [...]
    > wlazły pod pędzący pojazd? Bo jakoś ciężko to pojąc. Nie było widać, że
    > nadjeżdża pojazd? Nie było widać, że nadjeżdza szybko?

    Panie wyleciały na 50 metrów do przodu. Z jaką prędkością musiał jechać samochód, aby
    wyrzucić dwie osoby tak daleko?

  • 57. Data: 2019-01-02 09:49:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 Jan 2019 06:55:30 +0100, Shrek napisał(a):

    > I teraz pytanie gdzie bezpieczniej - w zachodnio północnej Europie, czy
    > wschdonio południowej? Bo padają stwierdzenia, że model azjatycki jest
    > bezpieczniejszy. Ci prawda statystyki mówią co innego, ale nie przekonasz.

    Sajgonu nie widziales ?

    J.

  • 58. Data: 2019-01-02 15:13:13
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2019-01-01 22:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Moim zdaniem trzeba tez sobie zostawiac zawsze miejsce na popełnienie
    > pomylki.

    O to to. Dlatego nie powinno być żadnego włażenia na przejście bez
    upewnienie się, że można to zrobić bezpiecznie ani tym bardziej
    mitycznego pierwszeństwa jeszcze przed nim.

    --
    mk4

  • 59. Data: 2019-01-02 15:26:51
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-01 11:44, Shrek wrote:

    > Cały twój wywód ma oczywioście jakiś sens i pieszych również należy
    > edukować (i to się robi - chocby kampania "odłóż smartfon i żyj" czy
    > genialny spot tramwajów warszawskich, jak również - tak, tak - uczą tego
    > w szkole).

    Za słabo. Musiałyby posypać się mandaty w ilości proporcjonalnej do
    udziału pieszych to by może świadomość wzrosła.

    > Natomist nie zmienia to niczego w kwestii winy. I próby
    > usprawiedliwienia zabójców drogowych, poprzez dzielenie się winą z
    > ofiarami są po prostu słabe.

    Obstawiam, że 100% pieszych, którzy ulegli wypadkowi nie wykazało się
    ostrożnością, dlatego zginęli. I oczekuję takiego samego zaangażowania
    od pieszych jak swoje, nie jakieś takm pierdy o winie, które nikomu nie
    pomogą.

  • 60. Data: 2019-01-02 16:03:18
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2019-01-01 10:59, ToMasz wrote:

> [...]
    > nie tylko kierowców samochodów, ale (w pewnym stopniu) również pieszych.
    > niech oni to opowiadają wszystkim w okół. I jeśli któregoś deszczowego
    > dnia, (osoba która usłyszała tą opowieść,) wchodząc na przejście dla
    > pieszych odwróci głowę, zobaczy pędzące BMW i uniknie śmierci - to
    > będzie znak że odwaliliśmy kawał dobrej roboty.
    > ToMasz
    >
    > PS a wogóle nie wspomniałem o przypadkach kiedy kierowca z jakiegoś
    > powodu nie jest w stanie zahamować. Awaria samochodu, nagłe bardzo złe
    > samopoczucie, losowa, nieprzewidywalna sytuacja odwracająca uwagę.

    Wreszcie jakiś głos rozsądku.

    --
    mk4