  • 41. Data: 2016-01-18 15:06:30
    Temat: Re: megrims will back
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-01-18 11:27, Artur Miller wrote:

    > nie stać Cie i dorabiasz ideologię :P

    jestes pewien ze odpowiadasz wlasciwej osobie? ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 42. Data: 2016-01-18 15:18:46
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-18 o 13:18, robot pisze:

    > Ja rozumiem, że kogoś nie stać na nowe opony,
    > ale zakładać kapcie to już jest po prostu menelstwo. ;)

    Aż mi się przypomniały stare podręczniki szoferów: po wejściu do kabiny
    przed jazdą (po wykonaniu tysiąca innych czynności przygotowawczych)
    założyć buty do jazdy z miękkimi podeszwami (czyli właśnie "kapcie"),
    nakryć nogi pledem, ewentualnie włożyć gogle i czapkę oraz rękawiczki.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 43. Data: 2016-01-18 15:46:55
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-01-18 o 15:06, elmer radi radisson pisze:

    > jestes pewien ze odpowiadasz wlasciwej osobie? ;)

    mhm... przecież ten wątek i tak nie ma sensu :)

    a.

  • 44. Data: 2016-01-18 15:52:13
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-01-18 o 15:18, Adam pisze:

> [...]
    > przygotowawczych) założyć buty do jazdy z miękkimi podeszwami (czyli
    > właśnie "kapcie"), nakryć nogi pledem, ewentualnie włożyć gogle i

    Wysmakowane :)

  • 45. Data: 2016-01-18 18:15:43
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 2016-01-18 o 12:07, J.F. pisze:
    > Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości grup
    >
    > Jakze ja sie ciesze, ze jezdze na calorocznych :-)

    nie chciałbym zobaczyć 911 pędzącej 270km/h na dwudziesto(?)-calowych
    całorocznych...

    Łukasz

  • 46. Data: 2016-01-18 18:17:23
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 2016-01-18 o 10:36, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ddddddddd" napisał w wiadomości grup
    >
    > Czemu wiecej jesli odsniezaja ?

    bo ja bym wziął poprawkę na możliwe oblodzenia

    > Ale ... sie poprzedniej zimy zdziwilem, jak zobaczylem te niemieckie
    > autostrady w trakcie opadow.

    jak w trakcie to może ma prawo źle wyglądać

    Łukasz

  • 47. Data: 2016-01-18 19:12:41
    Od: AA <c...@g...com>

    W dniu sobota, 16 stycznia 2016 15:28:14 UTC+1 użytkownik megrims napisał:
    > Czy da się dojechać z Kadyksu do Poznania na
    > letnich oponach, które na dodatek są łyse na tylnej osi?
    > 25.01 ruszam. Pacjent to 911 turbo :D

    Na wszelki wypadek kup sobie do bagażnika to:

    http://www.leroymerlin.es/fp/17283553/manguera-premi
    um-geolia-50-m?idCatPadre=225721&pathFamilaFicha=011
    003

    do tego pudełko blachowkrętów na ewentualny lód.

    na tej grupie dowiedziałem się, że to bardzo kreatywny sposób rozwiązywania podobnych
    problemów...

    --
    pozdr
    AA

  • 48. Data: 2016-01-18 20:08:11
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 2016-01-18 12:11, J.F. wrote:
    > Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości grup

    > Megrimsie, prasy troche poczytaj, nowych przepisow, moze oplaca ci sie
    > wyprowadzic z kraju na ponad pol roku ... albo szybko kupic tam jakis
    > dom, poki jeszcze w Unii jestesmy :-)

    Przecież jadę posprzątać i zaraz tu wracam ;)

    A na serio:
    Dokładnie 13.11.2015 przejeżdżałem przez Paryż. Jakoś mnie zaskoczyły
    patrole z długą bronią na bramkach na autostradach. W okresie od
    13.11 do końca listopada nieruchomości na Kanarach znacząco zdrożały.

  • 49. Data: 2016-01-18 20:14:26
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 2016-01-18 12:27, yabba wrote:
    (ciach)
    > Dodatkowo się zapytam: Porsche wytrzymało bezawaryjnie czy jakis mały
    > remoncik był w tym czasie?

    Tydzień przed wyjazdem byłem u mechanika aby przejrzał. Mały wyciek
    ze skrzyni (jest już trzecia, będzie czwarta - auto na gwarancji).

    Oprócz dolania 1l oleju do motoryny i zostawienia auta na światłach
    na noc - odpukać. Żadnych problemów.

    No i zajebali takie małe dekielki Porsche z felg :D

  • 50. Data: 2016-01-18 20:30:05
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-18 o 20:14, megrims pisze:
    > No i zajebali takie małe dekielki Porsche z felg :D
    W Carrefourze widziałem promocję na kołpaki - dasz radą :-D

    Maciek