  • 1. Data: 2016-01-13 13:29:43
    Temat: sharan usterka
    Od: quent <x...@x...com>

    Objawy są takie, wskazówka prędkościomierza opada podczas jazdy do zera.
    Nie zawsze, w zasadzie tylko w trasie przy wyższych prędkościach lub
    może tylko na wyższych biegach niż 3.... w mieście nie zanotowałem :-)
    W każdym razie opada do zera i nagle po np. minucie wraca i na 30km
    dzieje się tak może z 2 razy.
    Nie działa przy okazji tempomat lub przestaje działać gdy był ustawiony.

    Sharan 2001 manual, 1.9 tdi

    PS
    AFAIK w tym modelu prędkościomierz bierze prędkość z czujnika ABS -
    czyżby ten czujnik padał powoli.

    Czy ktoś coś poradzi? Z góry dzięki.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2016-01-13 17:55:46
    Temat: Re: sharan usterka
    Od: LukasXTC <x...@i...pl>

    W Saranie r.2000 1,9 tdi 115KM prędkość jest brana na 100% z czujnika na skrzyni
    biegów. Musisz sprawdzić czy masz tam czujnik jest w okolicach dyferencjału od góry.
    Jak tak to on się kończy + może być przetarty kabelek w wiązce silnika.

  • 3. Data: 2016-01-13 19:19:31
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-01-13 17:55, LukasXTC wrote:
> [...]
    Jak tak to on się kończy + może być przetarty kabelek w wiązce silnika.

    Mój jest 2001 AUY a modelowo 2002 i w tym modelu jednak z ABS

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2016-01-13 22:50:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** quent pisze tak:

    > Mój jest 2001 AUY a modelowo 2002 i w tym modelu jednak z ABS

    i co ABS nie zgłasza błedu?

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 5. Data: 2016-01-14 08:26:47
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-01-13 22:50, PiteR wrote:

    > i co ABS nie zgłasza błedu?

    No właśnie nie... zagwostka

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2016-01-14 19:10:55
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 14.01.2016 o 08:26, quent pisze:

    > No właśnie nie... zagwostka

    Ku pamięci: ZAGWOZDKA (od gwoździa).

    --
    Kaczin

  • 7. Data: 2016-01-15 09:08:08
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:n77iek$god$1@dont-email.me...
    > No właśnie nie... zagwostka

    ja bym patrzyl na wiazke ze skrzyni do zegarow a potem na impulsator

    --
    http://db.org.pl/

  • 8. Data: 2016-01-16 09:10:59
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 14 Jan 2016 08:26:47 +0100, quent napisał(a):

    > No właśnie nie... zagwostka

    Czyli ABS ma swoje czujniki, a prędkościomierz swój w dyferencjale skrzyni
    biegów.

    W motoryzacji takie niesamowite rewolucje jak użycie sygnału ABS do
    pokazania prędkości na desce, wymagają zmiany pokolenia projektantów, w
    związku z tym na rynku pojawiają się od niedawna :)