  • 11. Data: 2016-01-22 12:46:49
    Temat: Re: megane 1 po lifcie
    Od: BabYmos <b...@o...eu>

    A w tym megane jest ta belka skrętna ?

  • 12. Data: 2016-01-22 14:03:03
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2016-01-22 o 12:24, semi pisze:

    > A co ma do tego belka od VW ? Tam pracę przejmuje sprężyna a w renówce
    > drążek skrętny.
    >
    > To jest belka w renówce jak na rysunku z forum:
    > http://megane.com.pl/topic/34951-skrzypiace-zawiesze
    nie-w-megane/
    > http://www.belki-citroen.pl/graf/belki/tylna_belka_r
    enault_2.png
    > i jak drążki skrętne są wykręcone ze starości to tył siedzi.
    > A jak tył siedzi to koszty roboty mogą przewyższyć wartość samochodu.
    >
    > Chyba że ktoś chce tak jeździć i przycierać kołami o nadkola na każdej
    > większej dziurze gdy samochód do połowy załadowany.
    Regeneracja kosztuje 700PLN. Najlepiej to robią w Antałex...

  • 13. Data: 2016-01-22 14:54:26
    Od: semi <s...@b...com.pl>

    W dniu 2016-01-22 o 14:03, Kamil 'Model' pisze:

    nie-w-megane/
    enault_2.png

    > Regeneracja kosztuje 700PLN. Najlepiej to robią w Antałex...
    800PLN pod warunkiem, że nie trzeba wymieniać drążków skrętnych.
    A jeżeli trzeba to dochodzi ok. 400PLN szt.

    Drążki można kupić taniej, ale oni chińszczyzny nie zakładają.
    Zakładają tylko swoje sprawdzone części. (cytat z autopsji)

    Temat przerabiałem w mojej lagunie.

    Miałem skorodowane dwa drążki (są 4)
    800PLN + 2x 420PLN
    Wyszło jedyne 1640PLN

    Jakby 2 pozostałe też nie nadawały się do założenia doszłoby kolejne 800PLN
    Więc całkowity koszt może się zamknąć za jedyne 2500PLN

  • 14. Data: 2016-01-22 18:52:08
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-01-20 18:02, Moskitier <m...@b...nospam.pl> wrote:
    > Na co zwracać uwagę przy kupnie meganki 1 po lifcie rok 2000-2002
    > hatchback. Silnik benzynowy 1.6.
    >
    > Użytkował ktoś taki samochód ?

    Niektórzy nawet użytkują nadal. Po lifcie nie rdzewieje zbytnio -
    obejrzyj tylko okolice dolnych krawędzi szyb przedniej i tylnej. Poza
    tym czasami trzeba wymienić poduszki silnika - jeżeli silnik trzęsie
    budą na wolnych obrotach, to po zakupie zrób, ale możesz spokojnie taki
    egzemplarz kupować, nie jest to droga zabawa, a inne elementy się
    zużywają. No i jeżeli belka tylna jest do zrobienia, to szukaj innego
    egzemplarza, bo przy obecnych cenach naprawa jest mało opłacalna.

  • 15. Data: 2016-01-22 18:54:47
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    > i jak drążki skrętne są wykręcone ze starości to tył siedzi.
    > A jak tył siedzi to koszty roboty mogą przewyższyć wartość samochodu.

    Ja tą belkę przerabiałem, 1500zł regeneracja gdy siadła z jednej strony.
    Pacjent to kangoo.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz