  • 1. Data: 2011-12-23 10:23:18
    Temat: masz raka?
    Od: "radeCki" <radosław_mały@buziaki.pl>

    no to przejdź do Orange....

    Pienkna promocja siwionteczna

    http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,10862408,Konsu
    ltanci_Orange_pytaja_o_raka__Potem_proponuja.html

    jk

  • 2. Data: 2011-12-23 10:44:19
    Temat: Re: masz raka?
    Od: z <...@w...pl>

    W dniu 2011-12-23 11:23, radeCki pisze:
    > no to przejd? do Orange....
    >
    > Pienkna promocja siwionteczna
    >
    > http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,10862408,Konsu
    ltanci_Orange_pytaja_o_raka__Potem_proponuja.html

    "
    Pytanie o nowotwór w rodzinie to jak pytanie o potrzebę ubezpieczenia.
    Potrzeba pani? Nie. To proszę bardzo.
    Potrzeba pani? Tak. No niestety nie ma możliwości...
    "

    No i mają "organy" od dyskryminacji zajęcie.
    Mnie "ładna pani" w pierwszych słowach zapytała czy korzystam z
    e-faktury? Przecież korzystam. No to mam dla Pana ubezpieczenie :-)

  • 3. Data: 2011-12-23 13:07:11
    Od: gupek <g...@g...pl>

    niewiarygodne! w normalnym panstwie urzad ochrony konsumentow
    przywalilby taka karte, ze wiecej w zadnym glupim lbie, by sie taki
    pomysl nie narodzil

    kare powinny placic nie tylko firmy, ale osoby podejmujace takie decyzje!

  • 4. Data: 2011-12-24 11:03:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Dec 2011 14:07:11 +0100, gupek napisał(a):
    > niewiarygodne! w normalnym panstwie urzad ochrony konsumentow
    > przywalilby taka karte, ze wiecej w zadnym glupim lbie, by sie taki
    > pomysl nie narodzil

    Ale wlasciwie za co ta kara mialaby byc ?
    Za pytanie, za wprowadzanie innych uslug czy jeszcze cos innego sie nie
    podoba ?

    > kare powinny placic nie tylko firmy, ale osoby podejmujace takie decyzje!

    A czy nie moze byc to wewnetrzna sprawa firmy jak ukarze winowajce ?

    J.

  • 5. Data: 2011-12-24 11:34:32
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A czy nie moze byc to wewnetrzna sprawa firmy jak ukarze winowajce ?

    A za co firma ma karać? Za zwiększenie sprzedaży?

  • 6. Data: 2011-12-24 13:52:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 24 Dec 2011 12:34:32 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > A za co firma ma karać? Za zwiększenie sprzedaży?

    Za zmniejszenie zysk z powodu kary i zepscie opinii.

    O ile oczywiscie nastapily, bo jak nie, to urzad sobie moze naliczyc wysoka
    kare, np trzymiesieczne zarobki, a wdzieczny pracodawca wyplaci premie od
    obrotu :-)

    J.