  • 21. Data: 2011-07-19 09:47:52
    Temat: Re: marzenia
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2011-07-19 10:05, Grzegorz Kurczyk pisze:

    > Raczej średnio rozbudowana logika dwustanowa. Do sieci neuronowej
    > jeszcze daleko...

    Teoretycznie jest to możliwe aby SSN zrealizować na sieci rezystorów i
    przekaźnikach, w obecnych czasach to jednak wersja dla "ekstremistów".

    Ale uczenia nie da się w ten sposób zrealizować. Ale twórca wątku jest
    ambitny, niech się bierze za realizację.

    > Tylko jak te przekaźniki zaczną "klaskać", to się zrobi akustyczne
    > sprzężenie zwrotne ;-)

    :)

    > Pozdrawiam
    > Grzegorz
    Pozdr,
    K.

  • 22. Data: 2011-07-19 11:34:37
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    identifikator: 20110701 wrote:

    > wal się cioto!

    PLONK!

    --
    Włodek

  • 23. Data: 2011-07-19 11:55:49
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > PLONK!

    wal się cioto

  • 24. Data: 2011-07-19 13:50:49
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-18 20:37, Piotrek_P pisze:
    > U?ytkownik "identifikator: 20110701"<N...@g...pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:j01tr7$qn$1@news.onet.pl...
    >
    > Jak pamietam, ponad 20 lat temu sie pojawi? (a mo?e i dawniej). Tyle ?e z
    > "netem" u nas w PL wtedy s?abo ;-)

    E, tam, jakie słabo? ;)
    Mało to grup dyskusyjnych było, zanim ktokolwiek słyszał o Internecie?

    No, faktem jest, że to były czasy BBS-ów i sieci bodajże Fido, łączyło
    się za pomocą modemów 2400bps.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 25. Data: 2011-07-19 14:15:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Adam,

    Tuesday, July 19, 2011, 3:50:49 PM, you wrote:

    > E, tam, jakie słabo? ;)
    > Mało to grup dyskusyjnych było, zanim ktokolwiek słyszał o Internecie?

    Polskich? Cała jedna - soc.culture.polish

    > No, faktem jest, że to były czasy BBS-ów i sieci bodajże Fido, łączyło
    > się za pomocą modemów 2400bps.

    I szybszych - w 1991 roku już były modemy V32/32bis. U mnie stały dwa
    2400bps ale w BBSach z bogatszymi sponsorami już były 9600bps.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 26. Data: 2011-07-19 19:41:31
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    > I szybszych - w 1991 roku już były modemy V32/32bis. U mnie stały dwa
    > 2400bps ale w BBSach z bogatszymi sponsorami już były 9600bps.

    A ja biedny jeszcze w 2001 łączyłem się (ale już z internetem) z
    prędkością 14.4/11.5 kbps zależnie jak duże zakłócenia były.

    Michoo

  • 27. Data: 2011-07-19 19:49:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michoo,

    Tuesday, July 19, 2011, 9:41:31 PM, you wrote:

    > A ja biedny jeszcze w 2001 łączyłem się (ale już z internetem) z
    > prędkością 14.4/11.5 kbps zależnie jak duże zakłócenia były.

    W zeszłym roku w czasie burzy straciłem modem ZyXEL - 16800bps.
    Kupiony prawdopodobnie w 1994 roku...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 28. Data: 2011-07-20 08:03:35
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Mam gdzieś w archiwum papierowym dwa zeszyty "24 proste układy elektroniczne
    do samodzielnego wykonania" - "Dla domu" i "Moje hobby". W pierwszym z nich
    był projekt: Akustyczny wyłącznik światła. Tak długo książka leży na
    strychu, że nie pamiętam schematu. W każdym razie był tam użyty mikrofon
    węglowy, a dalej może jakiś TTL typu 7474.
    Pytanie, jak taki prosty układ działał. Tego akurat nie robiłem. Ach, lata
    młodości....

    Michał