  • 11. Data: 2011-07-18 22:15:25
    Temat: Re: marzenia
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM>

    W dniu 2011-07-18 22:52, John Smith pisze:

    > Jeśli już koniecznie potrzebujesz niezawodności przełączania, to użyj
    > sztucznych sieci neuronowych w dziedzinie częstotliwości.
    > K.

    Ostatnio, kiedy oglądałem szafę przekaźników w 30-letniej windzie Zremb,
    przyszła mi do głowy myśl, że ta logika na przekaźnikach to jest właśnie
    sieć neuronowa (deterministyczna), tyle że zrealizowana właśnie na
    przekaźnikach.

    Dlatego przyszło mi teraz do głowy, żeby zrobić takie filtry LC o
    rosnących częstotliwościach drgań, z detekcją rezonansu (obwiednia?)
    zasilającą cewki przekaźników. Byłby to układ reagujący na klaśnięcie na
    sieci neuronowej na przekaźnikach. To by mogło robić wrażenie.

  • 12. Data: 2011-07-18 23:04:09
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Zbych" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W latach 80 w "Zrób to sam", była też wersja w EdW. Hasło do google:
    > akustomat, klaskomat.

    LOL ... oj tak, wtedy to bylo modne ;)
    Pamietam ze gnebilem rodzinke za granica o przeslanie do PL
    nieosiagalnego wowczas cmosa 4013 :)

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2011-07-19 05:41:16
    Od: gary <g...@c...pl>

    > zawsze chciałem mieć włącznik oświetlenia włączany klaśnięciem...
    > pojawił się już taki projekt w necie?
    > ewentualnie jakieś pomysły?
    Nie sprawdza się w sypialni
    :)

  • 14. Data: 2011-07-19 06:13:48
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.07.2011 22:20, Grzegorz Niemirowski pisze:

    > Pytałeś o przełączanie klaśnięciem i takich układów jest pełno, dlatego
    > zostałeś odesłany do Google. Duża większość z nich działa tak jak

    Karmisz trolla.

  • 15. Data: 2011-07-19 07:02:12
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-19 01:04, Waldek pisze:

    > Użytkownik "Zbych" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > LOL ... oj tak, wtedy to bylo modne ;)
    > Pamietam ze gnebilem rodzinke za granica o przeslanie do PL
    > nieosiagalnego wowczas cmosa 4013 :)

    Jeśli mówisz o wersji z ZTS, to była ona oparta na klasycznych TTLach, a
    nie serii 4000.

  • 16. Data: 2011-07-19 07:14:29
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Zbych" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli mówisz o wersji z ZTS, to była ona oparta na klasycznych TTLach, a nie
    > serii 4000.

    Mowie o mniej wiecej tamtych latach, lub nieco wczesniejszych
    Schemat pradopodobnie byl opublikowany
    w ktoryms radioelektroniku lub audiovideo ktore wowczas prenumerowalem
    no i jako nastolatek zapragnalem tez to miec.
    Jednym z "natchnien" byl chyba film "Rozowa Pantera"
    gdzie gostek zaszpanowal "nowoczesnoscia" przy pannie w sypialni,
    jednak czar prysnal a zaczela sie iluminofonia gdy zostal spoliczkowany :D

    Ps. Moj uklad zostal tak zestrojony aby reagowal na gwizdanie

  • 17. Data: 2011-07-19 07:53:55
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > Karmisz trolla.

    wal się cioto!

  • 18. Data: 2011-07-19 08:05:36
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 19.07.2011 00:15, Tomasz Wójtowicz pisze:
> [...]
    > przyszła mi do głowy myśl, że ta logika na przekaźnikach to jest właśnie
    > sieć neuronowa (deterministyczna), tyle że zrealizowana właśnie na

    Raczej średnio rozbudowana logika dwustanowa. Do sieci neuronowej
    jeszcze daleko...

> [...]
    > zasilającą cewki przekaźników. Byłby to układ reagujący na klaśnięcie na
    > sieci neuronowej na przekaźnikach. To by mogło robić wrażenie.

    Tylko jak te przekaźniki zaczną "klaskać", to się zrobi akustyczne
    sprzężenie zwrotne ;-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 19. Data: 2011-07-19 08:26:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Waldek,

    Tuesday, July 19, 2011, 9:14:29 AM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > gdzie gostek zaszpanowal "nowoczesnoscia" przy pannie w sypialni,
    > jednak czar prysnal a zaczela sie iluminofonia gdy zostal spoliczkowany :D

    W Chinatown była chyba scena odwrotna - pan policzkował panią...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl