  • 1. Data: 2011-02-03 17:43:00
    Temat: marka godna zaufania
    Od: "Artur A." <n...@m...com>

    ;-)
    http://www.dealextreme.com/customerphotos/quarantine
    d/201011/5790-f10f0391-6db0-42f4-b641-752ba792a728.j
    pg

  • 2. Data: 2011-02-03 20:53:24
    Temat: Re: marka godna zaufania
    Od: "Ciemny" <m...@a...na.stronie.www.lhs.pl>

    Użytkownik "Artur A." <n...@m...com> napisał w wiadomości
    > ;-)
    > http://www.dealextreme.com/customerphotos/quarantine
    d/201011/5790-f10f0391-6db0-42f4-b641-752ba792a728.j
    pg

    Heh... mam dwa takie ogniwka od paru lat i zachowują się bezproblemowo,
    w przeciwieństwie np. do markowych które były w laptopach Della
    (wymieniane w ramach znanej akcji).

    Pozdr. TC

  • 3. Data: 2011-02-04 13:41:53
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    tez posiadam aku tej firmy ale kilka miesiecy i w takim ladniejszym opakowaniu,
    dzialaja wporzo no i cena bajeczna z darmowa dostawa do polszy. Jedyna wada to
    troche slaba folia, moze sie przetrzec i luzno lata plytka od "protection".

  • 4. Data: 2011-02-04 14:05:13
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    Chyba koledze chodziło o "ogień zaufania", a Li-Iony lepiej żeby nie miały nic
    wspólnego z ogniem :).

  • 5. Data: 2011-02-04 22:17:18
    Od: bratsiostry <n...@i...pl>

    EM pisze:
    > Chyba koledze chodziło o "ogień zaufania",

    Koledze chodziło o reklamę i podstawił dwóch userów. Żaden z nich nigdy
    nie był aktywny na grupie.

  • 6. Data: 2011-02-04 22:41:54
    Od: "Ciemny" <m...@a...na.stronie.www.lhs.pl>

    Użytkownik "bratsiostry" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Koledze chodziło o reklamę i podstawił dwóch userów. Żaden z nich nigdy
    > nie był aktywny na grupie.

    Sprawdzałeś, że jesteś taki pewien?
    http://tiny.pl/hc2ds

    --
    TC

  • 7. Data: 2011-02-04 23:26:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Ciemny,

    Friday, February 4, 2011, 11:41:54 PM, you wrote:

    > Sprawdzałeś, że jesteś taki pewien?
    > http://tiny.pl/hc2ds

    35 postów to wielka aktywność?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2011-02-05 00:05:02
    Od: "Artur A." <n...@m...com>

    Nie sądziłem, że wstawienie linku do imho śmiesznej fotki wywoła takie
    teorie spiskowe :]
    Kolega EM prawidłowo odgadł moje intencje.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2011-02-05 15:16:41
    Od: badworm <n...@p...pl>

    http://tinyurl.com/5udccn9 :)
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 10. Data: 2011-02-05 15:30:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello badworm,

    Saturday, February 5, 2011, 4:16:41 PM, you wrote:

    > http://tinyurl.com/5udccn9 :)

    Coś za bardzo skróciłeś linka...

    --
    Best regards,