  • 1. Data: 2011-02-03 15:59:49
    Temat: FT2232H i 4 COMy?
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Mam świeżo kupiony moduł od FTDI z FT2232H (FT2232H Mini-Module). System
    pokazuje mi 4 porty COM, FTprog wypisał: "Chip type: 'FT4232H' BLANK
    DEVICE", w drzewie Hardware Specific są porty od A do D. Na scalaku w module
    napisane jest FT2232H.
    Stworzyłem template FT2232H z odpowiednimi ustawieniami, ale FTprog zgłasza
    błąd zgodności układów...
    Ktoś może powiedzieć o co chodzi?

    Druga sprawa, chcę użyć D2XX i odczytywania strumienia danych z urządzenia,
    które 'pluje' szeregowo danymi z własnym zegarem ok. 4MHz. Widzę, że FT2232
    nie ma możliwości pracy w trybie SPI-podobnym jako slave. Pomysł mam taki,
    aby użyć rejestru szeregowo-równoległego i doprowadzać dane do FT
    pracującego w trybie "CPU-style FIFO Interface" (urządzenie wysyła impuls
    'write' co 8 bitów).
    Może się jednak mylę i da się jakoś zaadoptować MPSSE do współpracy z
    zegarem danych narzuconym z zewnątrz? MPSSE jeszcze nie 'trawię'.

    Michał

  • 2. Data: 2011-02-04 10:11:16
    Temat: Re: FT2232H i 4 COMy?
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Przepraszam, zabrakło mi jednego połączenia, przez które eeprom nie był
    zasilany. Teraz urządzenie jest wykrywane prawidłowo.
    Podtrzymuję drugie pytanie dotyczące MPSSE.

    Michał