  • 1. Data: 2011-02-03 06:57:22
    Temat: elenota.pl - zamknięta?
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Cześć.
    Czy wie z Was ktoś co sie stało ze strona elenota.pl?

    Wygląda na to że zamknieta. A może przeniesiona na inny adres?

  • 2. Data: 2011-02-03 08:24:57
    Temat: Re: elenota.pl - zamknięta?
    Od: RtB <r...@N...onet.pl>

    W dniu 2011-02-03 07:57, slawek7 pisze:
    > Cześć.
    > Czy wie z Was ktoś co sie stało ze strona elenota.pl?
    >
    > Wygląda na to że zamknieta. A może przeniesiona na inny adres?

    Dokumentacje dalej wiszą... Zapytam w Instytucie, kto się tym zajmował i
    co się stało.

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 3. Data: 2011-02-03 09:45:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello slawek7,

    Thursday, February 3, 2011, 7:57:22 AM, you wrote:

    > Cześć.
    > Czy wie z Was ktoś co sie stało ze strona elenota.pl?

    > Wygląda na to że zamknieta. A może przeniesiona na inny adres?

    Raczej komuś zapomnieli zapłacić za hosting lub domenę...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2011-02-03 14:35:18
    Od: RtB <r...@N...onet.pl>

    W dniu 2011-02-03 09:24, RtB pisze:
    > Dokumentacje dalej wiszą... Zapytam w Instytucie, kto się tym zajmował i
    > co się stało.

    No i nie zapytałem - akurat nie było pod ręką prawdopodobnych
    odpowiedzialnych...

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 5. Data: 2011-02-05 15:13:26
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 3 Feb 2011 10:45:54 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Raczej komuś zapomnieli zapłacić za hosting lub domenę...

    Projekt generalnie wyglądał na porzucony (a co najmniej na zaniedbany)
    bo ostatnia aktualizacja była w 2006 roku.
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 6. Data: 2011-02-05 15:37:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello badworm,

    Saturday, February 5, 2011, 4:13:26 PM, you wrote:

    > Projekt generalnie wyglądał na porzucony (a co najmniej na zaniedbany)
    > bo ostatnia aktualizacja była w 2006 roku.

    Ale pliki chyba ktoś tam jeszcze dokładał?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2011-02-05 22:30:17
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Sat, 5 Feb 2011 16:37:09 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Ale pliki chyba ktoś tam jeszcze dokładał?

    OIDP to była czyjaś praca dyplomowa.

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB