-
Data: 2011-07-29 09:11:43
Temat: mapa jak w gothicu 3
Od: "saint fir" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]mapa jak w gothicu 3
miesiac mnie nie bylo (defakto grupy troche mi sie znudzily, no ale
jak juz przysiade przy jakims terminalu w obcym miejscu to tylko
np pl.comp.lang.c czy pl.comp.programming moge poczuc sie jak w domu -
mimo wszelkich wad tych miejsc - typu dwulinijkowe pieniaczenia
miast skupienia sie na temacie)
ostatnio pierwszy raz w zyciu gralem w gothica (3 konkretnie) i urzekla
mnie ta giera [moglbym pewnie wysiliwszy sie probawac dokladniej napisac
czemu - glownie chodzi wlasnie o kraine, mape swiata - sposob zrobienia
mapy - pierwsza trojwymiarowa plansza zrobiona porzadnie, jaka znam -
choc nie znam co prawda wielu gier, np moj ulubiony overlord2 to swietna
gra ale lokacje nie maja tyle przestrzeni to zupelnie inna bajka, gothic
3 jest bardziej 'techniczny' i oldskulowy
==
==
==
==
======
====
==
-> naprawde interesuje mnie jeden problem i moze znalazlby sie ktos kto
cos by ntt wiedziel ->
jak trzymana jest owa mapa w gothicu 3; mowiac mapa mam na mysli glownie
to po czym sie chodzi (co w gothicu jest dosyc pofalowane i obfituje w
wawazy skarpy i drogi itp) i ew tez takie rzeczy jak drzewa i domki
- o ile to jest trzymane razem z mapa a nie oddzielnie jako dodatek
wiadomo ze mozna by to trzymac w postaci tablicy trojkatow (z ich parametrami)
lub ew kilku tablic poszczegolnych fragmentow mapy, ale byc moze
jest to w gothicu 3 czy tego typu produkcjach, trzymane w jakis bardziej
wyrafinowany sposob (zapewne potrzebne jest cos poza owa geometria
co by sluzylo jako dane do czegos w rodzaju detekcji kolizji potemu
by postac nie zapadala sie w tlo (jak beck w teledysku do 'deadweight')
a byc moze i inne dane i aspekty trzeba uwzglednic - czyli w sumie
czy ktos wie w postaci jakich struktur jak trzymana taka mapa/kraina
fir/kenobi
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 29.07.11 14:11 b...@n...pl
- 04.08.11 18:09 g...@p...onet.pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Alg. kompresji LZW
- Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- TCL - problem z escape ostatniego \ w nawiasach {}
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- testy-wyd-sort - Podsumowanie
- Tworzenie Programów Nieuprzywilejowanych Opartych Na Wtyczkach
- Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- Bibl. Qt jest sztucznie ograniczona - jest nieprzydatna do celów komercyjnych
- Co sciaga kretynow
- AEiC 2024 - Ada-Europe conference - Deadlines Approaching
- Jakie są dobre zasady programowania programów opartych na wtyczkach?
- sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
- Re: W czym sie teraz pisze programy??
Najnowsze wątki
- 2025-03-15 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-14 Spalił się autobus :-)
- 2025-03-14 Policjanci z Piątku
- 2025-03-14 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-14 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2025-03-14 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-14 VAT-R Umowa najmu na adres zamieszkania
- 2025-03-14 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-14 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-03-14 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-14 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-14 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-13 Raspberry Pi 3 Model B+
- 2025-03-13 Kuchenka elektryczna
- 2025-03-12 test