  • 11. Data: 2014-09-11 18:45:17
    Temat: Re: małe, szybkie, poniżej 20k
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:9c055bb6-83b1-41e9-b6c8-560d809166a4@go
    oglegroups.com...

    > Jechałeś do Włoch autostradą 110km/h? Jestem pełen podziwu :>

    Ja jechałem do Grecji, tym razem nie przekroczyłem 120 (poza jednym, krótkim
    testowym odcinkiem gdzie było 130).
    Na dłuższą metę można do takiego wleczenia się przyzwyczaić.
    Tylko roboty więcej, bo trzeba sprawdzać czy już trzeba zjechać temu z tyłu,
    czy jeszcze kogoś da radę wyprzedzić bez wyłączania tempomatu.

  • 12. Data: 2014-09-11 19:07:21
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-09-11 16:13, Ergie pisze:

    > Mało jak na auto z przyspieszeniem 8,9 do setki.

    12 w mieście i 8 w trasie (takiej spokojnej, przy prędkościach
    140-160km/h) pali mi auto z przyspieszeniem poniżej 6 sekund do setki ;)
    Ale to klekot, do tego wielki i kosztuje 2x więcej
    Za to do 20kpln mogę polecić klekota palącego średnio 8,5 przy ciężkiej
    nodze i z przyspieszeniem chyba ok. 8s - ale nadal to wielkie i ciężkie
    auto.

    Łukasz

  • 13. Data: 2014-09-11 19:15:07
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-09-11 17:25, AL pisze:

    > za malo fantazji:
    >
    > proponuje: mazda mx5 (bedzie fun)
    >
    > Nie podales jaki rocznik ma byc - stad przebieraj wsrod uzywek :)
    > Reszta sie zgadza z wymogami

    właśnie, to chyba najlepsza podpowiedź - w tej cenie to i z silnikiem
    1,8 coś fajnego znajdzie, części taniutkie, zabawa przednia

    Łukasz

  • 14. Data: 2014-09-11 19:15:54
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2014 o 15:52 pisze:

    > Najmniej udalo mis ie spalic na trasie do Wloch, praktycznie caly czas
    > autostrada 110km/h - auto spalilo jakies 8,5l LPG.

    Przy takich prędkościach na autostradzie w dwulitrowym dieslu (2.0 -
    165KM) w minivanie (C4GP) mam spalanie na poziomie 5,5-6l. Skrzynia
    automatyczna oczywiście :-)

    TG

  • 15. Data: 2014-09-11 19:21:58
    Od: piękny Marian postrach dziewic <p...@d...pl>

    Dnia Thu, 11 Sep 2014 13:59:13 +0200, Lewis napisał(a):
    > Saab 9-3I :P
    (...)
    > Z silnika 2.0T spokojnie zrobisz 270-300KM a to już całkiem nieźle
    > potrafi jechać.

    Może gdybym szukał weekendowej zabawki to byłby dobry pomysł, ale chyba nie
    o to mi chodzi. Nie chce mi się rzeźbić ani ładować w auto niepotrzebnie
    kasy, to ma być szybkie już w serii i ma być w miarę pewne. Poza tym to
    jednak wyższy segment, więc i koszty większe, celowo nie szukam wśród
    kompaktów i wyżej. Ale dzięki za sugestię.

    Pozdrawiam
    Marian

  • 16. Data: 2014-09-11 19:26:39
    Od: piękny Marian postrach dziewic <p...@d...pl>

    Dnia Thu, 11 Sep 2014 15:52:20 +0200, Grzegorz Prędki napisał(a):

    > Ten silnik sie niezle gazuje, nawet Fiat sprzedawal w salonie auta z tym
    > silnikiem i LPG. A czy pali malo? Linea z tym silnikiem w miescie
    > spokojnie wciagala 12l LPG, w trasie jakies 10l. Najmniej udalo mis ie
    > spalic na trasie do Wloch, praktycznie caly czas autostrada 110km/h -
    > auto spalilo jakies 8,5l LPG.

    Nie brałem Fiata pod uwagę, bo kojarzyło mi się że ten silnik jest
    "niezagazowywalny" - turbo itp. Ale jeśli jest tak jak piszesz, to może być
    całkiem ciekawa propozycja, muszę podrążyć jeszcze temat.

    Pozdrawiam
    Marian.

  • 17. Data: 2014-09-11 19:27:12
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 11 Sep 2014 19:15:54 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Przy takich prędkościach na autostradzie w dwulitrowym dieslu (2.0 -
    > 165KM) w minivanie (C4GP) mam spalanie na poziomie 5,5-6l. Skrzynia
    > automatyczna oczywiście :-)

    Jakie obroty masz przy tej predkosci i jaki automat tam jest, w sensie ile
    biegow i czy hydrokinetyczny, czy jakis inny?

    Ja tez czesto turlam sie wolnym leszczem i przy 110 km/h, majac 1900
    obr./min, mieszcze sie w 14-15 litrach gazu, czyli 30% mniej niz w cyklu
    mieszanym. Grand Voyager 3.8 z automatem.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 18. Data: 2014-09-11 19:28:43
    Od: piękny Marian postrach dziewic <p...@d...pl>

    Dnia Thu, 11 Sep 2014 15:25:13 +0200, Ergie napisał(a):

    > A musi być gaz?

    Musi.

    Pozdrawiam
    Marian

  • 19. Data: 2014-09-11 19:29:55
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2014 o 19:27 Maciek <d...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > obr./min, mieszcze sie w 14-15 litrach gazu, czyli 30% mniej niz w cyklu
    > mieszanym. Grand Voyager 3.8 z automatem.

    Przy 120 mam równo 2k obrotów. Automat klasyczny 6 biegów, skrzynia AM6.

    TG

  • 20. Data: 2014-09-11 19:34:24
    Od: piękny Marian postrach dziewic <p...@d...pl>

    Dnia Thu, 11 Sep 2014 19:07:21 +0200, dddddddd napisał(a):

> [...]
    > Za to do 20kpln mogę polecić klekota palącego średnio 8,5 przy ciężkiej
    > nodze i z przyspieszeniem chyba ok. 8s - ale nadal to wielkie i ciężkie

    Jak będę kupował koparkę czy inny traktor, to pewnie będzie z dieslem, do
    wożenia własnych 4 liter tylko benzyna. Powiedzmy że taki kaprys, co by nie
    zaczynać niepotrzebnego flame'a

    Pozdrawiam
    Marian