  • 1. Data: 2009-03-24 07:59:43
    Temat: [macro] A jednak Tamron :)
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    http://tinyurl.com/cds97y

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 2. Data: 2009-03-24 08:18:52
    Temat: Re: [macro] A jednak Tamron :)
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    To był 24 marzec (wtorek), gdy o godz. 8:59 *gietrzy* napisał(a):

    > http://tinyurl.com/cds97y

    Jak na mój gust to troszkę za mała ogniskowa do makro, no ale zależy co kto
    fotografuje i jak to robi ;).

    --
    Krasnal...

  • 3. Data: 2009-03-24 08:23:14
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Jak na mój gust to troszkę za mała ogniskowa do makro, no ale zależy co kto
    > fotografuje i jak to robi ;).

    Ale to jest aps-c (90mm) i 10 cm 1:1

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 4. Data: 2009-03-24 08:26:48
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    gietrzy pisze:
    > http://tinyurl.com/cds97y
    > pozdrawiam,
    > gietrzy

    Potrafią w końcu wpakować jakiś porządny silnik do szkła?

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 5. Data: 2009-03-24 08:29:23
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "gietrzy" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > http://tinyurl.com/cds97y

    ma niedużo blenderlameller,
    ale za to zapewnia wysoki lysgjennomgang ;-)

  • 6. Data: 2009-03-24 08:33:09
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Potrafią w końcu wpakować jakiś porządny silnik do szkła?

    Do makro? A po co?

  • 7. Data: 2009-03-24 08:48:02
    Od: John Smith <u...@e...net>

    gietrzy napisał(a):
    > http://tinyurl.com/cds97y
    >
    > pozdrawiam,
    > gietrzy

    Heliosa z autofocusem zrobili :-)

    --
    Mirek

  • 8. Data: 2009-03-24 08:55:58
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Heliosa z autofocusem zrobili :-)

    Bedzie sie dobrze sprzedawal :)

    Wystarczy napisac "o 2mm lepszy niz legendarny Helios
    58/2 przy zachowaniu tego samego, wyjatkowego swiatla" ;)

  • 9. Data: 2009-03-24 09:06:41
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Jakub Jewuła napisał(a):

    > Bedzie sie dobrze sprzedawal :)
    >
    > Wystarczy napisac "o 2mm lepszy niz legendarny Helios
    > 58/2 przy zachowaniu tego samego, wyjatkowego swiatla" ;)

    i jeszcze:
    "teraz nie potrzebujesz już przejściówki do swojego ulubionego DSLR" ;-)

    --
    Mirek

  • 10. Data: 2009-03-24 09:22:58
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    To był 24 marzec (wtorek), gdy o godz. 9:23 *gietrzy* napisał(a):

    > Ale to jest aps-c (90mm) i 10 cm 1:1

    No wiem, ale dla mnie ważniejsza jest prawdziwa ogniskowa a nie ekwiwalent.
    Spróbuj zrobić motyla czy bardziej nawet ważkę z 10cm czy 20cm ;). Niedawno
    kupiłem Tamnrona 90mm i brakuje mi właśnie dużej odległości do płochliwych
    owadów. Wcześniej fotografowałem Sigmą 70-300 na 200mm i to była odległość.
    Mało wygodna, ale przynajmniej owady mi tak nie uciekały.

    --
    Krasnal...