  • 41. Data: 2023-11-14 14:42:36
    Temat: Re: Nie wysilaj się. Już wszyscy wiedzą co reprezentujesz.
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-14 o 14:34, Myjk pisze:
    > Widzę rzeczywistość, twoja łżekonfedera, która jest antyunijna,
    > i z takimi hasłami szła do wyborów, nikogo szczególnie nie
    > przekonała i ma "całe" 7.16%. Pogódź się z tym. he he he

    Nie rozumiesz że słupki poszczególnych partii to nie to samo co
    zezwolenie na nowe unijne podatki, reformę unii czy zgoda na politykę
    łolaboga klimatyczną.

    Nie ma w Polsce większości aby fiftydaje w obecnej postaci WPROWADZIĆ.
    Tego się nawet FIZYCZNIE NIE DA ZROBIĆ

    Uświadom to sobie. Metoda na HAMA poparcia nie przysporzy.

  • 42. Data: 2023-11-14 14:42:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Nov 2023 14:34:51 +0100, Myjk wrote:
> [...]
    > i z takimi hasłami szła do wyborów, nikogo szczególnie nie
    > przekonała i ma "całe" 7.16%. Pogódź się z tym. he he he

    7% to całkiem przyzwoity wynik.
    A ocena była ogólna - wieloczynnikowa, nie tylko
    "czyste powietrze czy samochody spalinowe - wybieraj sam".

    J.

  • 43. Data: 2023-11-14 14:54:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 14 Nov 2023 14:42:51 +0100, J.F

    > 7% to całkiem przyzwoity wynik.

    Nono, w każdym społeczeństwie jest grupa kompletnych idiotów.
    Ty jesteś takim idiotą, wierzysz i powielasz ich brednie.

    Np. uwierzyłeś jak stwierdzili że tusk po nich powtarza tezy o ukrazbożu,
    ale nawet nie potrafisz tej wypowiedzi przywołać i notorycznie prośby o
    przywołanie ignorujesz, bo jakbyś się przyznał że nic takiego nie ma
    miejsca, to musiałbyś dopuścić do siebie, że w innych sprawach, których też
    sam nie potrafisz lub nie chcesz sprawdzić, też mogą łgać.

    > A ocena była ogólna - wieloczynnikowa, nie tylko
    > "czyste powietrze czy samochody spalinowe - wybieraj sam".

    No, akurat większość doskonale rozumie że łżekonfedera to populistyczna
    faszystowska partia homofobów, antysemitów, dewiantów lubiących małe
    dzieci, antykobiet i antypolaków.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 44. Data: 2023-11-14 14:58:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 14 Nov 2023 14:42:36 +0100, _Master_

    > Nie rozumiesz że słupki poszczególnych partii to nie to samo co
    > zezwolenie na nowe unijne podatki, reformę unii czy zgoda na politykę
    > łolaboga klimatyczną.

    Ale to jest tylko twoja chora populistyczna narracja,
    od lat pompowana. Brexit odbył się na tej samej zasadzie,
    teraz mają znacznie gorzej niż wcześniej, ale jużza późno.
    I ich szczęście polega na tym, że do ruskich mają daleko
    i dzieli ich morze. My w takiej sytuacji byśmy skończyli
    jako ruskie wasale. Oczywiście możesz pompować że konfa
    nie chce wyjścia z UE, ale to ich kolejne kłamstwo jest.

    > Nie ma w Polsce większości aby fiftydaje w obecnej postaci WPROWADZIĆ.
    > Tego się nawet FIZYCZNIE NIE DA ZROBIĆ
    > Uświadom to sobie.

    Nikt też tego nie próbuje, wbrew twojemu populistycznemu pierdzeniu.
    Uświadom to sobie.

    > Metoda na HAMA poparcia nie przysporzy.

    Na hama -- oj, bo pęknę.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 45. Data: 2023-11-14 15:16:53
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-14 o 14:54, Myjk pisze:
    > Nono, w każdym społeczeństwie jest grupa kompletnych idiotów.
    > Ty jesteś takim idiotą, wierzysz i powielasz ich brednie.

    Czyli jest nas więcej? Kto by się spodziewał? ;-)

  • 46. Data: 2023-11-14 15:19:31
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-14 o 14:41, Myjk pisze:
    > Antyunijna łżekonfedera zmanipulowała tylko 7.16% głąbów
    > podobnych do ciebie. Pogódź się z tym. he he he

    Nie użyłeś słowa faszystowska. Co z tobą? ;-)

  • 47. Data: 2023-11-14 15:55:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Nov 2023 14:58:40 +0100, Myjk wrote:
> [...]
    > jako ruskie wasale. Oczywiście możesz pompować że konfa
    > nie chce wyjścia z UE, ale to ich kolejne kłamstwo jest.

    A moze jednak wcale nie chcą.
    Gdzie Bosak i Mentzen byli na wakacjach? :-)

    J.

  • 48. Data: 2023-11-14 17:08:00
    Temat: Re: ludzie chcą czystego powietrza
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.11.2023 o 10:05, Myjk pisze:

    > Oho, dwóch debili się dobrało i liżą się po jajkach. Jak słodko.
    > Wyjaśniając wam, tłumoki, po raz enty. Kupiłem SUVa, bo nim pracuję.

    I jaką pracę nim wykonujesz?

    > Kupiłem plugina, bo większość ogarniam jeżdżąc na prądzie i wystarczy
    > mi bateria 14kWh zamiast 80kWh jak w Tesli. której bym nie wykorzystywał
    > nawet w 30%

    I dlatego zamiast dodatkowej baterii wolisz wozić silnik spalinowy plus
    osprzęt, którego nigdy nie wykorzystujesz - brzmi legitnie:P

    > Wy, mentalne ćwoki, pewnie byście kupili dwa spalinowe trupy jeżdżące
    > na ruskim paliwie/gazie, jednego prywatnie, drugiego do pracy (z tym
    > że jak widać nie pracujecie rzetelnie jak normalny człowiek)

    Znaczy uwżasz cwioku że jak ktoś nie ma suva to nie pracuje rzetelnie
    jak normalny człowiek? Ciewawe jak na kogoś kto twierdzi, że wszyscy
    powinni jeżdzić elektykami:P

    > zamiast
    > jedengo, który na dodatek w 90% jeździ na POLSKIM prądzie (i w 50% na OZE).

    Tak wiemy - jeżdzisz głównie w nocy, żeby w dzień się ładował i mądre
    elektrony napędzają akurat twojego suva a nie na przykład lodówkę:P

    > Mój "wielki" i "ciężki" SUV pali 0,9L/100km.

    A resztę pali w węglu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 49. Data: 2023-11-14 17:19:34
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.11.2023 o 14:54, Myjk pisze:
    > Tue, 14 Nov 2023 14:42:51 +0100, J.F

    > No, akurat większość doskonale rozumie że łżekonfedera to populistyczna
    > faszystowska partia homofobów, antysemitów, dewiantów lubiących małe
    > dzieci, antykobiet i antypolaków.

    .. oraz krasnale ogrodowe.

  • 50. Data: 2023-11-14 17:34:25
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-11-2023 o 13:56, J.F pisze:

    > Nie jestem taki pewien, czy to to czujemy.

    Ja jestem i czuję.