  • 11. Data: 2013-06-19 13:25:44
    Temat: Re: latex
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > 1. Z ręki to około 25 lini po 80 znaków (część to spacje itp.)

    o to sporo, dzięki

  • 12. Data: 2013-06-19 16:09:26
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 19 Jun 2013 08:35:29 +0200, s <f...@f...com> wrote:

    >bajtów
    >
    >Co to jest typowy wzór matematyczny ?

    2 * 2 = 4

    A.L.

  • 13. Data: 2013-06-20 09:11:50
    Od: s <f...@f...com>

    On Wed, 19 Jun 2013 09:09:26 -0500, A.L. <a...@a...com> wrote:

    > 2 * 2 = 4

    Moim zdaniem równanie takie to "bardzo proste równanie", czyli nie
    jest ono " typowe".

  • 14. Data: 2013-06-20 09:52:20
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2013-06-20, s <f...@f...com> wrote:

    > Moim zdaniem równanie takie to "bardzo proste równanie", czyli nie
    > jest ono " typowe".

    a^2 + b^2 = c^2

    To nie jest wiele trudniejsze.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 15. Data: 2013-06-20 10:05:41
    Od: Miroslaw Kwasniak <m...@i...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    A.L. <a...@a...com> wrote:

    > 2 * 2 = 4

    Mnożenie to już matematyka wyższa.
    Moim zdaniem:

    2 + 2 = 5

  • 16. Data: 2013-06-20 11:46:46
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Jun 20, 8:11 am, s <f...@f...com> wrote:

    > Moim zdaniem równanie takie to "bardzo proste równanie", czyli nie
    > jest ono " typowe".

    Dlaczego sądzisz, że proste nie jest typowe? Może właśnie jest.

  • 17. Data: 2013-06-20 16:44:48
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 20 Jun 2013 08:05:41 +0000 (UTC), Miroslaw Kwasniak
    <m...@i...zind.ikem.pwr.wroc.pl> wrote:

    >Mnożenie to już matematyka wyższa.
    >Moim zdaniem:
    >
    > 2 + 2 = 5

    Zapomnialem. Ja robilem mature w starym systemie, i wtedy dzielenie
    bylo matematyka wyzsza

    A.L.

  • 18. Data: 2013-06-22 09:25:47
    Od: s <f...@f...com>

    On Thu, 20 Jun 2013 02:46:46 -0700 (PDT), Andrzej Jarzabek
    <a...@g...com> wrote:
    > Dlaczego sądzisz, że proste nie jest typowe? Może właśnie jest.

    Po prostu czytam. A czasem nawet piszę. Wzorki w rodzaju dU = 0 nie
    są typowe, a jeżeli dla ciebie tw. Pitagorasa szczytem możliwości
    jest... to po prostu wielu rzeczy nie widziałeś.