  • 11. Data: 2012-04-11 13:47:27
    Temat: Re: łatanie opony zestawem naprawczym
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/11/2012 01:43 PM, kamil wrote:

    > Napisz koniecznie, który wulkanizator naprawia opony popierdółką w
    > sprayu z tesco.

    Ale gdzie w wątku masz popierdółkę w sprayu z Tesco? Bo autor wrzucił linka
    do nabojów CO2 które służą do awaryjnego napompowania opony na zadupiu
    choć to bardziej przydatne w moto (mało miejsca) niż w samochodzie
    (można wozić kompresorek 12V). Domysłem doszedłem, że chodzi mu o zestaw
    do kołkowania czyli sznury z klejem + klej + frez + szydło.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2012-04-11 13:50:31
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 11.04.2012 AZ <a...@g...com> napisał/a:

    > Ale jak naprawia? Wulkanizatorzy też tak naprawiają bo nie chce im się
    > zdejmować opony, żeby założyć kołka ze stopką od spodu.

    Zmień wulkanizatora.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2012-04-11 13:56:36
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/04/2012 12:47, AZ wrote:

> [...]
    > (można wozić kompresorek 12V). Domysłem doszedłem, że chodzi mu o zestaw
    > do kołkowania czyli sznury z klejem + klej + frez + szydło.

    Fascynujący jest sposób, w jaki od naboju CO2 domysłem doszedłeś do
    sznurów z klejem i szydła. Nie myśl za dużo, kiepsko to wychodzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 14. Data: 2012-04-11 14:02:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/11/2012 01:56 PM, kamil wrote:

    > Fascynujący jest sposób, w jaki od naboju CO2 domysłem doszedłeś do
    > sznurów z klejem i szydła. Nie myśl za dużo, kiepsko to wychodzi.

    Widocznie w taki sam sposób jak Ty doszedłeś do popierdółki w sprayu z
    Tesco?

    1:1?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2012-04-11 14:07:23
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/04/2012 13:02, AZ wrote:

    > Widocznie w taki sam sposób jak Ty doszedłeś do popierdółki w sprayu z
    > Tesco?

    Przepraszam, popierdółka z Allegro, cytuję "Czy po zalataniu opony
    samochodowej, po najechaniu wkreta do plyt gipsowych zestawem z linku"

    Naprawił to zestawem CO2 z allegro, o bardziej łopatologiczne
    wytłumaczenie musisz już poprosić mamę.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 16. Data: 2012-04-11 14:11:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/11/2012 02:07 PM, kamil wrote:

> [...]
    > samochodowej, po najechaniu wkreta do plyt gipsowych zestawem z linku"
    >

    > Naprawił to zestawem CO2 z allegro, o bardziej łopatologiczne

    Weź mi jeszcze wytłumacz jak można załatać oponę CO2. No i ten czas
    "naprawił" którego w cytowanym tekście ciężko się doszukać, raczej
    pytał o możliwość.

    Ale bez ciągnięcia głupiej dyskusji - łatanie sprajami to tylko
    rozwiązanie na dojazd do najbliższego wulkanizatora - o ile się uda, raz
    próbowałem i się nie udało.

    Łatanie zestawem o którym ja mówiłem - jak najbardziej na dłużsżą
    eksploatację się nadaje o ile zrobione sensownie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-04-11 18:47:01
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 11 Kwi, 11:27, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Ale jak naprawia? Wulkanizatorzy też tak naprawiają bo nie chce im się
    > zdejmować opony, żeby założyć kołka ze stopką od spodu.

    Jak jeździsz do P. Henia z Gnojnika co u siebie pod stodołą naprawia
    traktory + przy okazji opony - to na pewno tak właśnie naprawia.

  • 18. Data: 2012-04-11 18:51:22
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 11 Kwi, 14:11, AZ <a...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > Łatanie zestawem o którym ja mówiłem - jak najbardziej na dłużsżą
    > eksploatację się nadaje o ile zrobione sensownie.

    ....a łatanie zestawem o którym mówiłeś służy w zamyśle do dokładnie
    tego samego co spray - jest to naprawa tymczasowa.

  • 19. Data: 2012-04-11 19:04:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/11/2012 06:51 PM, kkk wrote:

    > ....a łatanie zestawem o którym mówiłeś służy w zamyśle do dokładnie
    > tego samego co spray - jest to naprawa tymczasowa.

    No popatrz, przejeździłem raz na takiej oponie bodaj 8kkm w tym wypad do
    Chorwacji i dojeździła do końca. Z ciekawości obejrzałem sobie jak
    wygląda ta naprawa od środka i poprzez przekręcenie i wyciągniecie robi
    się tam "gula" z tego sznura i nijak nie ma opcji żeby to wyszło na
    zewnątrz bo ja nie dałem rady wyjąć tego od środka.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2012-04-11 19:13:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Zmień wulkanizatora.

    Myślisz, że to coś pomoże, skoro jak napisał, sam kupił taki zestaw
    i sam łatał w ten sposób opony?

    Ja tam korzystam z usług wulkanizatorów, który jednak zdejmują oponę
    choćby do weryfikacji jej stanu wewnętrznego (z wierzchu często wiele
    nie widać).