-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: AZ <a...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: łatanie opony zestawem naprawczym
Date: Wed, 11 Apr 2012 14:11:34 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 23
Message-ID: <jm3sdm$o41$1@node2.news.atman.pl>
References: <4f8331b1$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@z...googlegroups.com>
<jm3gds$n95$2@inews.gazeta.pl> <jm3h7h$7us$1@node2.news.atman.pl>
<jm3ie8$mm0$1@inews.gazeta.pl> <jm3iq9$8ni$2@node2.news.atman.pl>
<jm3qp1$nu4$2@inews.gazeta.pl> <jm3r0f$mo2$1@node2.news.atman.pl>
<jm3rhk$i5$1@inews.gazeta.pl> <jm3rso$nm5$2@node2.news.atman.pl>
<jm3s5r$s7e$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 85-222-103-164.home.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1334146294 24705 85.222.103.164 (11 Apr 2012 12:11:34
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Apr 2012 12:11:34 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:11.0) Gecko/20120402 Thunderbird/11.0.1
In-Reply-To: <jm3s5r$s7e$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2443667
[ ukryj nagłówki ]On 04/11/2012 02:07 PM, kamil wrote:
>
> Przepraszam, popierdółka z Allegro, cytuję "Czy po zalataniu opony
> samochodowej, po najechaniu wkreta do plyt gipsowych zestawem z linku"
>
>
> Naprawił to zestawem CO2 z allegro, o bardziej łopatologiczne
> wytłumaczenie musisz już poprosić mamę.
>
Weź mi jeszcze wytłumacz jak można załatać oponę CO2. No i ten czas
"naprawił" którego w cytowanym tekście ciężko się doszukać, raczej
pytał o możliwość.
Ale bez ciągnięcia głupiej dyskusji - łatanie sprajami to tylko
rozwiązanie na dojazd do najbliższego wulkanizatora - o ile się uda, raz
próbowałem i się nie udało.
Łatanie zestawem o którym ja mówiłem - jak najbardziej na dłużsżą
eksploatację się nadaje o ile zrobione sensownie.
--
Artur
ZZR 1200
Następne wpisy z tego wątku
- 11.04.12 18:51 kkk
- 11.04.12 18:47 kkk
- 11.04.12 19:04 AZ
- 11.04.12 19:13 Artur Maśląg
- 11.04.12 21:18 kkk
- 12.04.12 00:07 AZ
- 12.04.12 08:26 PaweL
- 14.04.12 22:59 Leszek Kowalski
- 15.04.12 16:09 kkk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=