  • 11. Data: 2020-01-06 20:48:33
    Temat: Re: laserowa dekoracja
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie chcę przepalac pancerza w czołgu albo przeciac czlowieka wzdluz, tylko popsuć mu
    oko. Zabijaie przeciwnika specjalnie sensu nie ma. Ale okaleczanie ma duzy sens.
    Okaleczony staje sie kula u nog tych co z nim sa. Trzeba go ewakuowac, leczyc,
    wyplacac rente itp. Do tego staje sie zywym przykladem ze to co mowili dowodcy jest
    gowno warte. Akumulator od hulajnogi według wykresu jaki mogę kazać robić w czasie
    jazdy potrafi dostarczyć kilowata. W papierosie elektronicvznym, tym co mam,
    akumulator 18650 moze kilkanascie razy dostarczyc 80W przez kilka sekund. Jak
    popatrzec na filmy to laser z nagrywarki z dwóch metrów przepala balony, podpala
    zapałki. Oko ma swoją soczewkę skupiająca która powinna "wzmocnic" działanie światła.
    Dla partyzantów w mieście broń laserowa to cudo by było. A jak by się dało ja zrobić
    z byle czego to okupant na ulice by nie wyszedł a i w domu bylby zagrożony.

  • 12. Data: 2020-01-06 20:51:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zdajesz sobie sprawę że w komplecie z okularami na wszystkie kolory w zestawie jest
    biała laska. Przez takie okulary nic by nie było widać.

  • 13. Data: 2020-01-06 21:00:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Jan 2020 11:51:27 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Zdajesz sobie sprawę że w komplecie z okularami na wszystkie kolory w zestawie jest
    biała laska. Przez takie okulary nic by nie było widać.

    Ale ja o podczerwieni i ultrafiolecie.

    Sa tez okulary z czujnikami swiatla, sciemniajace sie przy oswietleniu
    ... ale na laser to moga byc zbyt wolne/

    J.

  • 14. Data: 2020-01-06 21:07:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Jan 2020 11:48:33 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
> [...]
    > tylko popsuć mu oko. Zabijaie przeciwnika specjalnie sensu nie ma.
    > Ale okaleczanie ma duzy sens. Okaleczony staje sie kula u nog tych

    Ale wlasnie o to chodzi, ze trwale i rozlegle uszkodzenie wzroku
    laserem jest dosc trudne.

    J.

  • 15. Data: 2020-01-06 22:01:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Trwałe i rozległe było by najkorzystniejsze ale krótkotrwałe też jest dobre. Wylaczy
    na jakis czas przeciwnika. Generuje okupantowi koszty. W wersji lajtowej, znaczy sie
    o krotszym zasięgu, umożliwia oslepianie personelu cywilnego okupanta jego rodzin i
    dzieci. Inaczej by wyglądała niemiecka okupacja jak by partyzanci wpadali do szpitala
    położniczego w niemieckiej dzielnicy i czestowali granatami znajdujące się tam
    szwabki i noworodki.

  • 16. Data: 2020-01-06 22:20:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Jan 2020 13:01:55 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

    > Trwałe i rozległe było by najkorzystniejsze ale krótkotrwałe też
    > jest dobre. Wylaczy na jakis czas przeciwnika. Generuje okupantowi
    > koszty.

    krotkotrwale to mam na mysli kilka sekund, moze minute.
    Tak jak przy oslepieniu lampa blyskowa.

> [...]
    > do szpitala położniczego w niemieckiej dzielnicy i czestowali
    > granatami znajdujące się tam szwabki i noworodki.

    To by sie ewakuowalo kobiety do Niemiec, a dzielnice otoczylo straza.
    Po czym rozstrzelalo tysiac mieszkancow dla przykladu.
    Bardzo skuteczne :-)

    W pierwszym dniu powstania duzo atakow sie nie udalo. Wiec
    zabezpieczyc przed granatami latwo.

    Ale jakby tych wartownikow na pare sekund oslepic ...
    tylko laserkami to wcale nie tak latwo ...

    J.

  • 17. Data: 2020-01-06 22:29:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-01-06, Kris <k...@g...com> wrote:

    > https://tvn24.pl/pomorze,42/tczew-23-latek-mial-osle
    pic-policjantow-laserem-jest-areszt,997238.html

    "...stwierdzono u nich termiczne i chemiczne poparzenia dna oka."
    Laser przedziurawił akumulator w samochodzie i napryskało kwasem do dna?

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2020-01-06 22:37:07
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-01-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    jest biała laska. Przez takie okulary nic by nie było widać.

    > Ale ja o podczerwieni i ultrafiolecie.

    Zwykle są mocno przyciemniane, odcień brązowo-zielony (1065 nm),
    pomarańczowy (UV). Bardzo średnio praktyczne.

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2020-01-06 22:58:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dla mnie krotkotrwale to by było do tygodnia. Idea niemieckiej okupacji było
    zastępowanie rdzennej ludności swoją. Ewakuacja kobiet do Rzeszy była by sprzeczna z
    tym założeniem. Niemry były albo przy mężu albo pracowały w administracji. To jak by
    wyjechały to potrzebni byli by mężczyźni, ale oni na froncie byli potrzebni. To czy
    żołnierz okupanta bedzie skutecznie dzialal zależy od sumy strachów jakie może
    znieść. Jak arabowie obcinali i obcinają głowy najpierw Rosjanom a teraz Amerykanom
    to podejrzewam że nie robią tego z ogromnym entuzjazmem. Woleli by strzelić w glowe.
    Przy obcinaniu pacjent się kręci i wyrywa. Może ugryźć, można się skaleczyć własnym
    nożem. Podchlapanie krwią w pakiecie. Obrzydliwe od początku do końca. Robia to żeby
    wywołać u przeciwników strach przed taka śmiercią. W Izraelu w wojsku są kobiety.
    Obie nie są ze względu na wybityne cechy bojowe. Są ze względów psychologicznych. Jak
    wyznawce allaha zabije kobieta to nie idzie on do nieba.

  • 20. Data: 2020-01-06 23:36:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Jan 2020 13:58:49 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

    > Dla mnie krotkotrwale to by było do tygodnia.

    No to nie wiem czy tak sie da, a raczej - jakiej mocy/energii wymaga.

    > Idea niemieckiej okupacji było zastępowanie rdzennej ludności swoją.

    To by sie to strefami zrobilo.

    > Ewakuacja kobiet do Rzeszy była by sprzeczna z tym założeniem.
    > Niemry były albo przy mężu albo pracowały w administracji.

    Te w szpitalu polozniczym nie pracowaly.

    > To czy żołnierz okupanta bedzie skutecznie dzialal
    > zależy od sumy strachów jakie może znieść.

    Ale to w dwie strony dziala.

> [...]
    > że nie robią tego z ogromnym entuzjazmem. Woleli by strzelić w
    > glowe. Przy obcinaniu pacjent się kręci i wyrywa. Może ugryźć,

    Kto ich tam wie - oni jacys inni.

    > można się skaleczyć własnym nożem. Podchlapanie krwią w pakiecie.
    > Obrzydliwe od początku do końca. Robia to żeby wywołać u
    > przeciwników strach przed taka śmiercią.

    To sie ustawi gilotyne w miasteczku i wszystkich podejrzanych bandytow
    bedzie scinac.

    > W Izraelu w wojsku są
    > kobiety. Obie nie są ze względu na wybityne cechy bojowe. Są ze
    > względów psychologicznych. Jak wyznawce allaha zabije kobieta to
    > nie idzie on do nieba.

    Ja tam nie wiem ... ale rak do karabinu im brakuje ...

    J.