    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: laserowa dekoracja
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 6 Jan 2020 23:36:57 +0100

    Dnia Mon, 6 Jan 2020 13:58:49 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

    > Dla mnie krotkotrwale to by było do tygodnia.

    No to nie wiem czy tak sie da, a raczej - jakiej mocy/energii wymaga.

    > Idea niemieckiej okupacji było zastępowanie rdzennej ludności swoją.

    To by sie to strefami zrobilo.

    > Ewakuacja kobiet do Rzeszy była by sprzeczna z tym założeniem.
    > Niemry były albo przy mężu albo pracowały w administracji.

    Te w szpitalu polozniczym nie pracowaly.

    > To czy żołnierz okupanta bedzie skutecznie dzialal
    > zależy od sumy strachów jakie może znieść.

    Ale to w dwie strony dziala.

    > Jak arabowie obcinali i
    > obcinają głowy najpierw Rosjanom a teraz Amerykanom to podejrzewam
    > że nie robią tego z ogromnym entuzjazmem. Woleli by strzelić w
    > glowe. Przy obcinaniu pacjent się kręci i wyrywa. Może ugryźć,

    Kto ich tam wie - oni jacys inni.

    > można się skaleczyć własnym nożem. Podchlapanie krwią w pakiecie.
    > Obrzydliwe od początku do końca. Robia to żeby wywołać u
    > przeciwników strach przed taka śmiercią.

    To sie ustawi gilotyne w miasteczku i wszystkich podejrzanych bandytow
    bedzie scinac.

    > W Izraelu w wojsku są
    > kobiety. Obie nie są ze względu na wybityne cechy bojowe. Są ze
    > względów psychologicznych. Jak wyznawce allaha zabije kobieta to
    > nie idzie on do nieba.

    Ja tam nie wiem ... ale rak do karabinu im brakuje ...

    J.