  • 1. Data: 2009-08-05 23:00:55
    Temat: Stacja dokująca do dysku 3,5"
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Poszukuję stacji dokującej (lub czegoś równie szybkiego pod względem
    szybkości montażu napędu) do dysku SATA 2,5"/3,5". Najlepiej firmową,
    bez żadnych ograniczeń na wielkość obsługiwanego dysku.

    Istnieje coś takiego?

  • 2. Data: 2009-08-06 12:33:41
    Temat: Re: Stacja dokująca do dysku 3,5"
    Od: ant <a...@n...tld>

    XYZ wrote:
    > Istnieje coś takiego?

    Tak. Np.
    <http://www.komputronik.pl/index.php/product/60247/P
    odzespoly-PC/Dyski-twarde/Stacja_Dokujaca_Tech-Top_Y
    -1040B_2.5%22-3.5%22_+_czytnik.html>
    <http://www.komputronik.pl/index.php/product/74088/P
    odzespoly-PC/Dyski-twarde/Stacja_Dokujaca_Logilink_U
    SB_+_eSATA_na_dyski_SATA_2,5%22_3,5%22.html>
    <http://www.komputronik.pl/index.php/product/75411/P
    odzespoly-PC/Dyski-twarde/Stacja_Dokujaca_TRACER_USB
    _na_dyski_SATA_2,5%22_3,5%22.html>

    Ale na temat żadnej z powyższych nie mogę
    się wypowiedzieć.

  • 3. Data: 2009-08-07 07:54:52
    Od: "Marconelli" <m...@N...go2.pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości
> [...]
    > szybkości montażu napędu) do dysku SATA 2,5"/3,5". Najlepiej firmową, bez
    > żadnych ograniczeń na wielkość obsługiwanego dysku.

    Ja używam czegoś takiego:

    http://www.proline.pl/sklep.php?p=WELLAND+ME-752H

    IMHO bardzo wygodne!

  • 4. Data: 2009-08-10 22:32:03
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-07 09:54, Marconelli wrote:
    > U?ytkownik "XYZ"<j...@m...bin> napisa? w wiadomo?ci

    > Ja u?ywam czego? takiego:
    >
    > http://www.proline.pl/sklep.php?p=WELLAND+ME-752H
    >
    > IMHO bardzo wygodne!

    Czy dysk się bardzo grzeje? Szkoda, że tylko 3,5". A ta Welland z
    napisem SunBright taka brzydka... :/ A czy to nie przeszkadza, że dysk
    jest lekko nachylony, złączem w dół?