  • 1. Data: 2009-08-05 18:58:33
    Temat: Rozdzielczosci notebookow < 15 cali
    Od: Tom <t...@o...pl>

    Witam, czy moze ktos sie podzielic jak sie pracuje na rozdzielczosci
    1366 x 768 przy rozdzielczosci 13 cali
    albo 1280 x 800 przy 12 calach? A moze kupic 10 cali?
    Chce kupic malego notebooka, ale nie chce przy sobie lupy nosic :)
    Notebook potrzebny do zwyklej pracy bez zaawansowanej grafiki i gier.
    Ale ma byc szybki i sprawny.
    Poprosze o wady/zalety ludzi ktorzy faktyczne uzywaja takich notebookow :)
    pozdr

  • 2. Data: 2009-08-05 19:36:04
    Temat: Re: Rozdzielczosci notebookow < 15 cali
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 05.08.2009 Tom <t...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > Ale ma byc szybki i sprawny.
    > Poprosze o wady/zalety ludzi ktorzy faktyczne uzywaja takich notebookow :)

    Ja używam 9" i nie chccę więcej:
    - gabaryty i masa - A5 i <1kg - ultramobilność^2
    - rozdziałka 1024x600 - odpowiednie ustawienie głównie menu aplikacji i
    systemu (jak najwięcej na treść) i nie ma problemu

    wady:
    - klawiatura - wymaga przyzwyczajenia

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 3. Data: 2009-08-05 20:13:56
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > - rozdziałka 1024x600 - odpowiednie ustawienie głównie menu aplikacji i
    > systemu (jak najwięcej na treść) i nie ma problemu
    >
    > wady:
    > - klawiatura - wymaga przyzwyczajenia

    Nie zapomnij dodać do wad, że trzeba zapomniec o www

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2009-08-05 20:38:14
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Dokladnie, naprzewijasz sie prawie tyle, ile na telefonie!

    --
    pozdr

  • 5. Data: 2009-08-05 22:14:27
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 05.08.2009 G Nowak <g...@g...com> napisał/a:

    > Dokladnie, naprzewijasz sie prawie tyle, ile na telefonie!

    Jakoś nie zauważyłem (2x ctrl minus :)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 6. Data: 2009-08-06 16:31:36
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Dla porównania: w 15'' rozdzielczość 1600x1200 jest na codzień za DUŻA, idealna
    byłaby coś około 1400x... (były np. Toshiby i IBM z taką).
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2009-08-06 17:07:53
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Dla porównania: w 15'' rozdzielczość 1600x1200 jest na codzień za DUŻA, idealna
    byłaby coś około 1400x... (były np. Toshiby i IBM z taką).

    Potwierdzam, u siebie mam 1400 x 1050 i to już jest IMO MAX przy 15".
    Zresztą i tak większość czasu pracuję na zewnętrznym monitorze 24" przy
    1920 x 1280.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2009-08-07 08:08:17
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Tom" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, czy moze ktos sie podzielic jak sie pracuje na rozdzielczosci
    > 1366 x 768 przy rozdzielczosci 13 cali

    Ja mam tyle na 11 calach i moim zdaniem za duzo. Chwile da sie przezyc ale
    przy dluzszej pracy
    meczace jest to strasznie. Na 13 cali powinno byc lepiej. Zalezy tez pewnie
    jaka matryca. Ja mam cos takiego
    http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Sony-Vaio-TZ11X
    N.4325.0.html

  • 9. Data: 2009-08-14 10:28:04
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Tom pisze:
    > Witam, czy moze ktos sie podzielic jak sie pracuje na rozdzielczosci
    > 1366 x 768 przy rozdzielczosci 13 cali

    Zależy od oprogramowania i jego ustawień.

    > Chce kupic malego notebooka, ale nie chce przy sobie lupy nosic :)

    To używaj dużych czcionek.

    > Notebook potrzebny do zwyklej pracy bez zaawansowanej grafiki i gier.

    Co to znaczy "zwykłej pracy"? :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 10. Data: 2009-08-14 12:34:34
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Niestety BARDZO dużo programów sobie nie radzi przy ustawieniu czcionki innej niż 96
    dpi, przykładowo nawet taki
    www.mks.com.pl/skaner
    oraz oczywiście wiele innych ważniejszych dla użytkownika programów, co jest
    wyjątkowo wq.....ce!!
    JaC

    -----