  • 1. Data: 2010-03-12 14:15:53
    Temat: lampa 550 EX a 580 EX - poprosze o rade
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    Mam okazje kupic obie lampy w dobrej cenie.
    W archiwum grupy znalazlem niedokonczona dyskusje, mowiaca ze:

    550 EX to wcześniejsza wersja 580 EX. W lustrzankach różnica pomiędzy
    580 EX i 550 EX jest taka, jak między odrzutowcem XXI wieku i
    trzypłatem. ;) Liczba przewodnia obu lamp jest podobna, niemal taka
    sama, ale różnią się między sobą bardzo mocno.

    Czy ktos mnie moze oswiecic jakie sa istotne roznice, ktore moglby by
    mnie przekonac, ze warto dolozyc do 580EX ?

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 2. Data: 2010-03-13 22:37:30
    Temat: Re: lampa 550 EX a 580 EX - poprosze o rade
    Od: lux <b...@o...de>

    różnią się szybkością ładowania i tym, że 580 sama dopasowuje się do
    cropa. Reszta pomijalna.....

    lux

  • 3. Data: 2010-03-13 23:33:51
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd lux napisał(a):

    > różnią się szybkością ładowania i tym, że 580 sama dopasowuje się do
    > cropa. Reszta pomijalna.....

    580 jest mniejsza, lżejsza i cichsza. :)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 4. Data: 2010-03-14 08:38:12
    Od: "Waldemarrr" <w...@g...pl>

    > 580 jest mniejsza, lżejsza i cichsza. :)

    Waga to w przypadku lampy dosc wazny drobiazg i w paru miejscach spotkałem
    sie z opinia, ze 580 jest jakby lzejsza, ale to dziwne bo dane techniczne
    obydwu lamp konsekswentnie mowia 405g bez baterii.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 5. Data: 2010-03-14 13:24:19
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Waldemarrr napisał(a):

    > Waga to w przypadku lampy dosc wazny drobiazg i w paru miejscach spotkałem
    > sie z opinia, ze 580 jest jakby lzejsza, ale to dziwne bo dane techniczne
    > obydwu lamp konsekswentnie mowia 405g bez baterii.

    Widać wersję II dociążyli, bo wersja I ważyła 375g (wg
    http://photonotes.org/cgi-bin/flash-specs.pl?flashTy
    pe=canon580ex).

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
    pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    Sprzedam wieczne pióra. Gwarancja - jeden rok.