  • 1. Data: 2010-03-11 16:01:52
    Temat: Gdzie znajde w sieci porównywarkę lustrzenek i szkieł ze sredniej półki
    Od: "poldek_17m" <p...@w...casivvves.com>

    szukam sensownej porownywarki sprzetu w sieci, nie koniecznie musi byc
    polska, ale chodzi mi raczej o cos w rodzaju
    tabeli zeby mozna bylo zebrac w slupku obok siebie z 5-6 modeli. Do tej pory
    bladze po sieci ale znajduje glownie samoistne testy, natomiast brak dobrego
    zestawienia.

  • 2. Data: 2010-03-11 16:34:23
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "poldek_17m" <p...@w...casivvves.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > tabeli zeby mozna bylo zebrac w slupku obok siebie z 5-6 modeli. Do tej
    > pory bladze po sieci ale znajduje glownie samoistne testy, natomiast brak

    www.dpreview.com > Buying Guide > rozne porownywarki

    p, zul

  • 3. Data: 2010-03-11 17:09:31
    Od: "poldek_17m" <p...@w...casivvves.com>

    > www.dpreview.com > Buying Guide > rozne porownywarki

    dzieki, jakos mi umknelo

  • 4. Data: 2010-03-12 11:11:59
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

> [...]
    > tabeli zeby mozna bylo zebrac w slupku obok siebie z 5-6 modeli. Do tej
    > pory bladze po sieci ale znajduje glownie samoistne testy, natomiast brak

    http://www.the-digital-picture.com/Reviews/ISO-12233
    -Sample-Crops.aspx?CameraComp=0&FLIComp=0&APIComp=0&
    Lens=400&Camera=474&Sample=0&FLI=0&API=0&LensComp=40
    0

  • 5. Data: 2010-03-12 19:54:53
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    poldek_17m wrote:
    > tabeli zeby mozna bylo zebrac w slupku obok siebie z 5-6 modeli.

    Pamietaj tylko, ze takie zestawienie wbrew pozorom niewiele mowi o
    realnych mozliwosciach aparatu i (w szczegolnosci) jego funkcjonalnosci.

    --
    KILu

  • 6. Data: 2010-03-13 11:57:53
    Od: "poldek_17m" <p...@w...casivvves.com>

    > Pamietaj tylko, ze takie zestawienie wbrew pozorom niewiele mowi o
    > realnych mozliwosciach aparatu i (w szczegolnosci) jego funkcjonalnosci.

    wlasnie porownywalem sobie Canona SX20 z Panasoniciem FZ38.
    Pierwszy dostał 3,5 za jakość obrazu a Panasonic 4,5.
    Porównujac samle z tych aparatów, widze tylko ze Panas ma duzy problem z
    ostroscia na pelnym zoomie.

  • 7. Data: 2010-03-13 12:18:08
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    poldek_17m pisze:

    > wlasnie porownywalem sobie Canona SX20 z Panasoniciem FZ38.

    Żaden z powyższych nie jest lustrzanką.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 8. Data: 2010-03-13 13:51:03
    Od: "poldek_17m" <p...@w...casivvves.com>

    > Żaden z powyższych nie jest lustrzanką.

    wiem wiem, akurat interesowal mnie ten przyklad z innych wzgledow, a planuje
    przesiadke na lustro i stad pytanie
    i wlasciwie body mniej mnie juz interesuje, skupilem sie na szukaniu dobrego
    szkla canonowskiego, uniwersalnego srednio jasnego cos w rodzaju 28-105 lae
    nie zabardzo widze, po prostu nie chce sie narazie bawic w kilka szkiel chce
    cos uniwersalnego ze sredniej polki

  • 9. Data: 2010-03-13 16:05:28
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    poldek_17m wrote:
    > wlasnie porownywalem sobie Canona SX20 z Panasoniciem FZ38.
    > Pierwszy dostał 3,5 za jakość obrazu a Panasonic 4,5.

    Daj spokoj, ocena za zdjecia w takich porownaniach zupelnie nie nalezy sie
    przejmowac! :) Od tego sa sample w testach oraz te wrzucane do sieci przez
    uzytkownikow (flickr albo pbase ma odpowiednia opcje w wyszukiwarce).
    Sadzilem, ze zalezy Ci na jakiejs konkretnej opcji, np. obecnosci
    odchylanego ekranu, matrycy wiekszej niz 1/1.8" albo zdjeciach seryjnych
    powyzej 3 fps - tabelki sa do sprawdzania takich rzeczy... Na temat
    jakosci samego aparatu nie mowia w zasadzie nic.

    > Porównujac samle z tych aparatów, widze tylko ze Panas ma duzy problem z
    > ostroscia na pelnym zoomie.

    Bo pewnie szklo mu mydli. :) To normalne, ze przy duzych ogniskowych
    szkiel typu ultrazoom spada rozdzielczosc optyki.

    --
    KILu

  • 10. Data: 2010-03-13 20:51:34
    Od: "poldek_17m" <p...@w...casivvves.com>

    > Bo pewnie szklo mu mydli. :) To normalne, ze przy duzych ogniskowych
    > szkiel typu ultrazoom spada rozdzielczosc optyki.

    jasna sprawa, zwlaszcza ze tanie hybrydy sa dla mas, samo uzycie matrycy
    1/2.3" to porazka,
    jesli chodzi o ultrazoomy to musze powiedziec ze po zdjeciach testowych
    wychodzi na to ze przy max. zoomie dla Canona SX20 zdjecia wychodza
    ostrzejsze niz przy 28mm.