    From: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: lampa 550 EX a 580 EX - poprosze o rade
    Date: Fri, 12 Mar 2010 15:15:53 +0100

    Mam okazje kupic obie lampy w dobrej cenie.
    W archiwum grupy znalazlem niedokonczona dyskusje, mowiaca ze:

    550 EX to wcześniejsza wersja 580 EX. W lustrzankach różnica pomiędzy
    580 EX i 550 EX jest taka, jak między odrzutowcem XXI wieku i
    trzypłatem. ;) Liczba przewodnia obu lamp jest podobna, niemal taka
    sama, ale różnią się między sobą bardzo mocno.

    Czy ktos mnie moze oswiecic jakie sa istotne roznice, ktore moglby by
    mnie przekonac, ze warto dolozyc do 580EX ?

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl