  • 81. Data: 2013-07-15 21:43:42
    Temat: Re: ładowarka indukcyjna
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Krzysztof Gajdemski napisał:
    [..]
    > Żeby było konstruktywnie. Gdzie upatrujesz podstawowej wady Micro-USB? Z
    > tego co zrozumiałem, to raczej nie chodzi Ci o samą jego konstrukcję,
    > tylko sposób montażu.

    Po pierwsze jak piszesz sposób montażu, we wspomnianym SE Vivaz jest on
    całkowicie powierzchniowy, tego kto to zaprojektował i zatwierdził
    obciążyłbym kosztami każdego BER'a.
    Po drugie języczek w środku jest masakrycznie cienki, bardzo często
    obdziera się plastik na części czołowej odsłaniając spód styków, a wtedy
    chwila moment i blaszki są wyginane w każdą stronę. Często też (nie wiem
    jakim cudem) cały języczek jest wprasowywany w dolną lub górną ściankę.
    Po trzecie całość jest z cieńszej blaszki, często się deformuje.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 82. Data: 2013-07-16 08:57:32
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2013-07-15 21:43, AlexY pisze:
> [...]
    > jakim cudem) cały języczek jest wprasowywany w dolną lub górną ściankę.
    > Po trzecie całość jest z cieńszej blaszki, często się deformuje.

    Dodam jeszcze, że w Micro-USB trudniej jest określić górę/dół wtyczki i
    gniazda. W pełnym świetle i z dobrym wzrokiem nie ma problemu. Gdy
    jednak próbuje się na chybił trafił po krótkim czasie gniazdo jest
    pokancerowane co może prowadzić do powyższego. W Mini-USB jest z tym lepiej.

    --
    Michał

  • 83. Data: 2014-03-24 19:46:49
    Od: a...@g...com

    Witam! Czy ktos tu jeszcze zaglada? ;)
    Kochani mam prosbe... Czy moglby mi ktos z Was dokladnie wyjasnic/rozrysowac (jakis
    prosty schemat) jak dziala ladowarka indukcyjna ? Co sie dokladnie dzieje, co wplywa
    na co itp itd. Wszystkie schematy, ktore znalazlam w sieci sa dla mnie nie do konca
    jasne, a bardzo potrzebuje zdobyc jak najszybciej jak najwiecej
    informacji...Pozdrawiam!

  • 84. Data: 2014-03-24 20:26:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello alicja,

    Monday, March 24, 2014, 7:46:49 PM, you wrote:

> [...]
    > Wszystkie schematy, ktore znalazlam w sieci sa dla mnie nie do konca
    > jasne, a bardzo potrzebuje zdobyc jak najszybciej jak najwiecej

    Szukaj ,,13.56mhz RFPP"

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 85. Data: 2014-03-24 20:33:15
    Temat: Re: ladowarka indukcyjna
    Od: "paskuda03" <p...@o...pl>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
[...]

    Mniej wiecej tak jak kuchenka indukcyjna,
    tylko zamiast garnka jest komórka :-)
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Kuchenka_indukcyjna
    A tak naprawde zamiast garnka jest w
    komórce cewka odbiorcza i uklad zmieniajacy
    energie zmiennego pola magnetycznego w
    prad ladujacy akumulator komórki.
    Uklad scalony - kontroler ladowania moze byc
    np. typu bq500410a w nocie aplikacyjnej jest
    duzo wiecej szczególów.

    --
    paskuda03

  • 86. Data: 2014-03-24 20:39:44
    Od: a...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 marca 2014 20:33:15 UTC+1 użytkownik paskuda03 napisał:
> [...]
    >
    > prad ladujacy akumulator komórki.
    >
    > Uklad scalony - kontroler ladowania moze byc
    >
    > np. typu bq500410a w nocie aplikacyjnej jest

    Dziekuje :) Projektuje modulowa lampe, ktora ma byc ladowana indukcyjnie. W projekcie
    musze uwzglednic budowe ladowarki indukcyjnej. Moze mi cos podpowiecie? Jak to
    powinno wygladac. Najlepiej zeby bylo to pokazane w sposob prosty i latwy do
    zrozumienia nawet dla takich "amatorskich elektrykow" jak ja;)