  • 11. Data: 2014-01-31 10:51:30
    Temat: Re: kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-31, anacron <a...@a...pl> wrote:

    > Tak, wtedy Ty zapłacisz mi odszkodowanie. Ty i inni z godnie z
    > odpowiedzią kto za to zapłaci ze znanego Ci filmu. :) To może być nawet
    > niezły biznes :)

    Snickersa?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2014-01-31 10:52:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 31 Jan 2014 01:36:31 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Od nikogo nie dostaną bo Polacy jaj nie mają. Wpierdol to powinni dostać
    > czerwoni i ich kumple z demokratycznej opozycji przed rokiem 1990. Jak
    > by wtedy dostali to każda następna ekipa rządząca patrzyła by z sali
    > sejmowej na naród przez perspektywę stryczka. W przypadku polityków to
    > dobra perspektywa, można by rzec że jedyna.

    tak, tak. Trzeba było siedzieć spokojnie i czekać na Rewolucję Korwina,
    która powywieszałaby wszystkich komuchów na świecie. Nie dość, że żyjesz
    mrzonkami to jeszcze mordów Ci się zachciewa.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2014-01-31 11:04:44
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 31 stycznia 2014 10:44:36 UTC+1 użytkownik anacron napisał:

    > Tak, wtedy Ty zapłacisz mi odszkodowanie. Ty i inni z godnie z
    >
    > odpowiedzią kto za to zapłaci ze znanego Ci filmu. :) To może być nawet
    >
    > niezły biznes :)
    >

    > --
    >
    > anacron
    >
    > Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/

    > Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

    Co Ty pierdolisz. Jakie odszkodowanie? To że raz Ci się udało nie znaczy że tak
    będzie zawsze. Mają rezygnować z pomiarów radarami na rzecz pomiarów odcinkowych i
    dodatkowo karać za to co zarejestrowały kamery monitoringu. Dostaniesz dziesięć
    mandatów z jednego dnia że na zielonej strzałce do skrętu się nie zatrzymałeś to od
    razu Ci się humor poprawi. Zalegalizowany tachograf byś musiał mieć połączony z
    kamerą . Jak byś go miał to mieli by prawo ukarać za wszystko co on zarejestruje.
    Miałeś farta bo znalazłeś czuły punkt systemu. Za moment to poprawią. Oni też się
    uczą.

  • 14. Data: 2014-01-31 11:16:22
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 31.01.2014 11:04, k...@g...com pisze:
    > Co Ty pierdolisz. Jakie odszkodowanie? To że raz Ci się udało...

    TRZY. Nie raz i nie udało, a po prostu nie dałem się okraść.

    --
    anacron
    aba/

  • 15. Data: 2014-01-31 11:21:49
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 31 stycznia 2014 11:16:22 UTC+1 użytkownik anacron napisał:

    > TRZY. Nie raz i nie udało, a po prostu nie dałem się okraść.

> [...]

    Do trzech razy według przysłowia się udaje. Masz jakieś sposoby, z wyjątkiem
    podporządkowania się, na pomiar odcinkowy albo na wykroczenia zarejestrowane przez
    kamery monitoringu?

  • 16. Data: 2014-01-31 11:25:49
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "misiek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    chuje i zlodzieje z pelo szaleja...

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15357603,Drogowe
    _mandaty_beda_rosly_ze_srednia_pensja.html?v=1&obxx=
    15357603&order=najstarsze&pId=26206011

    to juz wiemy po co zawyzaja sztucznie statsy sredniej krajowej :D

    http://wpolityce.pl/wydarzenia/72990-tonacy-tusk-lup
    i-nas-az-milo-tylko-na-nowych-daninach-i-podatkach-c
    hce-z-nas-zedrzec-az-24-mld-zl-rocznie

    ciekawe co jeszcze rozkradna oprocz ofe i lasow zanim dostaana wpierdol w
    nastepnych wyborach ... :)

    Ja jestem za. Pod warunkiem, że kwota mandatu będzie 2 razy wyższa, a
    przepisy 2 razy bardziej restrykcyjne (np. zamiast 50 km/h to limit 25 km/h
    itp.) dla następujących grup zawodowych:
    - posłowie
    - senatorowie,
    - ministrowie,
    - pozostali urzędnicy i pracownicy rządowi i samorządowi (za wyjątkiem
    straży pożarnej i służby zdrowia).

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 17. Data: 2014-01-31 11:50:22
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 31.01.2014 11:21, k...@g...com pisze:
    > Masz jakieś sposoby?

    Tu nie chodzi o sposoby, a o to, że pomiar za każdym razem był wykonany
    niepoprawnie, a wynik budził wątpliwości.

    --
    anacron
    aba/

  • 18. Data: 2014-01-31 12:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Miałeś farta bo znalazłeś czuły punkt systemu. Za moment to poprawią.
    > Oni też się uczą.

    Ale poprawią mierzalnosc bo naucza sie ze iskra mierzy co chce czy poprawią
    te pozostałe parametry wobec ktorych są w przypadku anacrona mierzalnoscia
    nawet się nie zajął bo stwierdził, ze same warunki brzegowe pomiaru są
    niespełnione?

  • 19. Data: 2014-01-31 12:07:49
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 31 stycznia 2014 12:00:48 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    >
    > te pozostałe parametry wobec ktorych są w przypadku anacrona mierzalnoscia
    >
    > nawet się nie zajął bo stwierdził, ze same warunki brzegowe pomiaru są

    Dlatego pomiary chcą robić innymi metodami. Nie detalicznie a hurtowo.

  • 20. Data: 2014-01-31 12:59:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

> [...]
    > - senatorowie,
    > - ministrowie,
    > - pozostali urzędnicy i pracownicy rządowi i samorządowi (za wyjątkiem

    Czyli jestes przeciw stawiajac takie absurdalne warunki ;-)