  • 1. Data: 2014-01-31 04:41:21
    Temat: kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    chuje i zlodzieje z pelo szaleja...

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15357603,Drogowe
    _mandaty_beda_rosly_ze_srednia_pensja.html?v=1&obxx=
    15357603&order=najstarsze&pId=26206011

    to juz wiemy po co zawyzaja sztucznie statsy sredniej krajowej :D

    http://wpolityce.pl/wydarzenia/72990-tonacy-tusk-lup
    i-nas-az-milo-tylko-na-nowych-daninach-i-podatkach-c
    hce-z-nas-zedrzec-az-24-mld-zl-rocznie

    ciekawe co jeszcze rozkradna oprocz ofe i lasow zanim dostaana wpierdol w
    nastepnych wyborach ... :)

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-01-31 08:51:19
    Temat: Re: kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-31 04:41, misiek pisze:
    > chuje i zlodzieje z pelo szaleja...

    > ciekawe co jeszcze rozkradna oprocz ofe i lasow zanim dostaana wpierdol w
    > nastepnych wyborach ... :)

    Akurat się tym wielce przejmą. "wahadło wyborcze" - ot...
    Tamci drudzy będą kradli tak samo.
    Wpi..ol, to musieliby dostać fizycznie, osobiście, na ulicy.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2014-01-31 08:54:20
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 31 Jan 2014 04:41:21 +0100, misiek napisał(a):

    > chuje i zlodzieje z pelo szaleja...
    [-]
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    Orle polityki, zanim zaczniesz świat naprawiać, przestań reklamować Avasta.

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2014-01-31 09:13:23
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

> [...]
    >
    > http://wpolityce.pl/wydarzenia/72990-tonacy-tusk-lup
    i-nas-az-milo-tylko-na-nowych-daninach-i-podatkach-c

    Życie. I tak mamy dość niskie mandaty. Bardziej rozwinięte kraje
    znacznie mocniej represjonują naród za popełniane wykroczenia.

    > ciekawe co jeszcze rozkradna oprocz ofe i lasow zanim dostaana wpierdol w
    > nastepnych wyborach ... :)

    Pytanie jest jedno: od kogo mają ten wpierdol dostać? Bo jak to ta druga
    opcja na P, to ja jednak wolę Donka przy korycie. Z K. i M. może być
    tylko gorzej (pierdolenie o wielkim wzroście gosp. w latach 2005-2007 i
    że to ICH ZASŁUGA, do mnie nie przemawia).

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2014-01-31 09:29:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Friday, January 31, 2014, 9:13:23 AM, you wrote:

> [...]
    > tylko gorzej (pierdolenie o wielkim wzroście gosp. w latach 2005-2007 i
    > że to ICH ZASŁUGA, do mnie nie przemawia).

    pl.soc.polityka

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2014-01-31 09:42:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 31 Jan 2014 04:41:21 +0100, misiek

    > ciekawe co jeszcze rozkradna oprocz ofe i lasow zanim dostaana wpierdol w
    > nastepnych wyborach ... :)

    No tak. Logika pismaków (i twoja chyba też) porażająca. Tonie, więc jeszcze
    sobie cegły na pokład bierze. PiS by za to zabrał bogatym i oddał biednym,
    w ogóle wszystko by oddał, żeby było jak w Grecji!

    --
    Pozdor Myjk

  • 7. Data: 2014-01-31 09:53:08
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 31.01.2014 04:41, misiek pisze:
    > chuje i zlodzieje z pelo szaleja...

    A dla mnie niech podniosą. Nawet do 10.000 PLN. Im większe mandaty, tym
    więcej ludzi będzie je kwestionować. Dziś często jest tak, że nawet
    jeśli mamy wątpliwości co do wyniku pomiaru to potulnie przyjmujemy
    mandat. Jak stawką będzie poważna suma, to więcej kierowców nie przyjmie
    potulnie mandatu w procedurze uproszczonej.

    --
    anacron
    aba/

  • 8. Data: 2014-01-31 10:12:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-31, anacron <a...@a...pl> wrote:

> [...]
    > mandat. Jak stawką będzie poważna suma, to więcej kierowców nie przyjmie
    > potulnie mandatu w procedurze uproszczonej.

    Ale zdajesz sobie sprawe, ze jak wprowadza to jako kare administracyjna
    to bedzie mozliwosc taka iz mandat zaplacisz chocbys mial milion watpliwosci
    a te dopiero pozniej bedziesz mogl zglosic i dochodzic ew. zwrotu kasy?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2014-01-31 10:36:31
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 31 stycznia 2014 09:13:23 UTC+1 użytkownik Marcin Kenickie Mydlak
    napisał:

> [...]
    >
    > P307 2.0HDi/90
    >
    > "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
    Od nikogo nie dostaną bo Polacy jaj nie mają. Wpierdol to powinni dostać czerwoni i
    ich kumple z demokratycznej opozycji przed rokiem 1990. Jak by wtedy dostali to każda
    następna ekipa rządząca patrzyła by z sali sejmowej na naród przez perspektywę
    stryczka. W przypadku polityków to dobra perspektywa, można by rzec że jedyna.

  • 10. Data: 2014-01-31 10:44:36
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 31.01.2014 10:12, AZ pisze:

> [...]
    > a te dopiero pozniej bedziesz mogl zglosic i dochodzic ew. zwrotu kasy?

    Tak, wtedy Ty zapłacisz mi odszkodowanie. Ty i inni z godnie z
    odpowiedzią kto za to zapłaci ze znanego Ci filmu. :) To może być nawet
    niezły biznes :)

    --
    anacron
    aba/