  • 11. Data: 2012-10-18 21:59:50
    Temat: Re: kupilibyście? ja tak
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Tak, dlaczego pytasz?

    To zdejmij ją, umyj dokładnie ekran spirytusem i sprawdź w słońcu
    czytelność ekranu jeszcze raz...

    Kładąc na ekran jakąkolwiek folię drastycznie pogarszasz zdolności ekranu
    do tłumienia odblasków. Testowałem kika rodzajów dostępnych tu w sklepach
    folii do iPhone i każda pogarszała kontrast w słońcu.

    Dodatkowo należy uważać na testowanie w okularach przeciwsłonecznych jeśli
    mają polaryzatory, bo też pogarszają jakość ekranu.

  • 12. Data: 2012-10-18 22:06:51
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    >
    > Dodatkowo należy uważać na testowanie w okularach przeciwsłonecznych jeśli
    > mają polaryzatory, bo też pogarszają jakość ekranu.

    Przez jakis czas mialem ekran bez folii. Nie bylo wielkiej roznicy.
    Owszem, zapewne nie ma warstwy antypaluchowej, tyle ze nie tutaj lezy
    problem. Glowna kwestia jest jasnosc ekranu i w tym przypadku to walka z
    wiatrakami - nie przebijesz Slonca. Owszem, mozna dopalic
    podswietlaniem, bedzie lepiej ale i tak daaaaaleko do e-ink.
    Dzwonienie, inne podstawowe czynnosci mozna wykonywac bez problemu
    problemu jednak juz dluzsze www jest meczace.

  • 13. Data: 2012-10-18 23:23:06
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    > Dzwonienie, inne podstawowe czynnosci mozna wykonywac bez problemu
    > problemu jednak juz dluzsze www jest meczace.

    Chyba sie nie rozumiemy - oczywiscie ze e-link bije te ekrany na lopatki w
    pelnym sloncu. Tu nie protestuje.

    Chodzi mi o to ze uzywalnosc dzisiejszych smartfonow w sloncu jest juz
    wystarczajaca aby nie trzeba bylo koniecznie poswiecac jego funkcjonalnosc
    przez uzycie e-ink.

  • 14. Data: 2012-10-18 23:23:42
    Od: Animka <a...@w...pl>

    Hahahahaha

    Tez tak robię czasami, ale dzisiaj przetarłam szmatką z mikrofibry,
    którą miałam w komplecie do tabletu i muszę przyznać, że ta szmatka jest
    super. Bez żadnego wysiłku wyświetlacz telefony śliczny.

    --
    animka

  • 15. Data: 2012-10-18 23:27:10
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    >
    > Chodzi mi o to ze uzywalnosc dzisiejszych smartfonow w sloncu jest juz
    > wystarczajaca aby nie trzeba bylo koniecznie poswiecac jego funkcjonalnosc

    Wg mnie smartfony w pelnym sloncu sa uzywalne i niewiele wiecej.
    Natomiast za nic nie poswiecilbym obecnego ekranu na rzecz e-ink,
    chcialbym jednak rozwoj zaczal zmierzac w bardziej praktycznym kierunku
    jak chocby hybryda wyswietlaczy niz obecna walka na jadra...ze tak powiem.

  • 16. Data: 2012-10-18 23:41:37
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    > jak chocby hybryda wyswietlaczy niz obecna walka na jadra...ze tak powiem.

    Ciesze sie ze ustalilismy w tym temacie pelna zgodnosc :)

  • 17. Data: 2012-10-19 00:16:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Oct 2012 23:27:10 +0200, atm napisał(a):
    > Wg mnie smartfony w pelnym sloncu sa uzywalne i niewiele wiecej.
    > Natomiast za nic nie poswiecilbym obecnego ekranu na rzecz e-ink,

    Ale e-ink, czy czarno-bialy ?

    Bo w sloncu dobrze tez widac LCD cz-b, sa nawet odmiany kolorowe, tylko
    kolory kiepskie..

    A w przyszlosci - moze wymysla kolorowy e-paper.

    J.

  • 18. Data: 2012-10-19 07:37:08
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 18.10.2012 ToMasz <n...@n...neostrada.pl> napisał/a:

    > czy jest zapotrzebowanie na telefon z czarno-białym, widocznym w słońcu
    > ekranem? Moim zdaniem rynek tego "nie łyknie"

    Zapotrzebowanie jest, pytanie jak wielkie.

    Osobiście byłbym potencjalnie zainteresowany, choć oczywiście
    to zależałoby od ceny.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 19. Data: 2012-10-19 07:42:44
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 18.10.2012 Michal Tyrala <w...@b...com.pl> napisał/a:

    > Jesli czas pracy bylby odpowiednio dlugi, to owszem. Tylko ze kindle z
    > wlaczonym radiem zyje ok tygodnia, bez kolo 2 mcy. A telefon w trybie
    > samolocika to troche traci sens ;-)

    Są telefony Samsunga żyjące spokojnie koło miesiąca na czuwaniu,
    więc się da :-)

    Oczywiście jakby gadać czy słuchać mp3 to zużycie energii rośnie.
    Ale w omawiany gadżecik spokojnie można wsadzić przecież
    znacząco większą baterię, niż w tych klasycznych telefonach.

  • 20. Data: 2012-10-19 08:49:59
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 19 Oct 2012 05:42:44 +0000 (UTC), Dominik & Co wrote:

    > Są telefony Samsunga żyjące spokojnie koło miesiąca na czuwaniu,
    > więc się da :-)

    IMO *telefon*. 2370. 27xx wg moich znajomych to juz realnie tylko kilka
    dni niezbyt intensywnego uzywania.

    > Oczywiście jakby gadać czy słuchać mp3 to zużycie energii rośnie.
    > Ale w omawiany gadżecik spokojnie można wsadzić przecież
    > znacząco większą baterię, niż w tych klasycznych telefonach.

    Hm, tylko wiesz... W newsie byl telefon z Andkiem. Mozna Androida miec,
    mozna uzywac. Uzywany bedzie zarl prad, nie ma zmiluj. Zmierzam do tego,
    ze wsadzenie einka zamiast LCD niekoniecznie musi jakis cud uczynic.

    A jak chce telefonu do ,,leż i czuwaj'' to moj R520m wciaz zywy i pod
    dyche zyje jeszcze na baterii ;-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns