  • 1. Data: 2012-10-18 19:43:24
    Temat: numer 48791248048
    Od: ZBK <z...@w...pl>

    Witam,
    Co to jest za numer 48791248048 ?
    Prawdopodobnie, na 99% ktoś się podszył pod pracownika Biura Obsługi
    Play i wyłudził ode mnie dane osobowe, tzn podałam tylko hasło
    abonenckie, ale zażyczył sobie jeszcze imię i nazwisko. W BOK Play pani
    konsultantka powiedziała, że nie może mi powiedzieć, ale że to jest
    numer Play. Powiedziała, że to nie konsultant z Play dzwonił.

    Ela

  • 2. Data: 2012-10-18 19:56:50
    Temat: Re: numer 48791248048
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 18.10.2012 o 19:43 ZBK <z...@w...pl> pisze:

    > Prawdopodobnie, na 99% ktoś się podszył pod pracownika Biura Obsługi
    > Play i wyłudził ode mnie dane osobowe, tzn podałam tylko hasło
    > abonenckie, ale zażyczył sobie jeszcze imię i nazwisko.

    A w jakiej sprawie dzwonił?

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 3. Data: 2012-10-18 20:44:24
    Od: ZBK <z...@w...pl>

    W dniu 2012-10-18 19:56, Piotr M pisze:

    > A w jakiej sprawie dzwonił?

    W sprawie mojego abonentu. W sumie nic się od niego nie dowiedziałam,
    nic nie pomógł. Jeszcze na początku uprzedzał, ze rozmowa jest nagrywana1

    Ela

  • 4. Data: 2012-10-18 21:37:56
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 18.10.2012 19:43, ZBK pisze:
    > Witam,
    > Co to jest za numer 48791248048 ?
    > Prawdopodobnie, na 99% ktoś się podszył pod pracownika Biura Obsługi
    > Play i wyłudził ode mnie dane osobowe,
    wow! Ilu ludzi je zna?
    > tzn podałam tylko hasło
    > abonenckie,
    to je zmień.
    > ale zażyczył sobie jeszcze imię i nazwisko.
    niby tez można zmienić, ale zastanów się 2 razy czy jest taka potrzeba.

    ToMasz

  • 5. Data: 2012-10-18 23:34:19
    Od: ZBK <z...@w...pl>

    W dniu 2012-10-18 21:37, ToMasz pisze:
    > wow! Ilu ludzi je zna?
    > to je zmień.

    Zmienię, tylko nie wiem jeszcze czy własnoręcznie przez online można
    zmienić. Później sprawdzę.

    > niby tez można zmienić, ale zastanów się 2 razy czy jest taka potrzeba.

    Za dużo zachodu by z tym było ;-)

  • 6. Data: 2012-10-19 00:21:41
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 18.10.2012 o 20:44 ZBK <z...@w...pl> pisze:

    > W sprawie mojego abonentu. W sumie nic się od niego nie dowiedziałam,
    > nic nie pomógł. Jeszcze na początku uprzedzał, ze rozmowa jest nagrywana1

    Ale w jakiej konkretnie sprawie? Chciałbym wyobrazić sobie kogoś, kto
    podszywa się i rozmawia. Jakie informacje chce wyciągnąć i po co mu one.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 7. Data: 2012-10-19 14:15:34
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-10-18 23:34, ZBK pisze:

    > Zmienię, tylko nie wiem jeszcze czy własnoręcznie przez online można
    > zmienić. Później sprawdzę.

    Później to wyłudzacze sami sobie mogą zmienić (o ile w Play Online nie
    ma jakiegoś kodu do potwierdzenia zmiany przychodzącego SMS-em).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2012-10-20 19:37:47
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-19 14:15, Krystek pisze:

    > Później to wyłudzacze sami sobie mogą zmienić (o ile w Play Online nie
    > ma jakiegoś kodu do potwierdzenia zmiany przychodzącego SMS-em).

    Mogłam zmienić tylko hasło wstępu na strone Play24. Hasła abonenckiego
    przez internet nie można zmienić. Muszę pojechać do salonu Play'a.

    --
    animka

  • 9. Data: 2012-10-20 19:54:16
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Później to wyłudzacze sami sobie mogą zmienić (o ile w Play Online nie
    > ma jakiegoś kodu do potwierdzenia zmiany przychodzącego SMS-em).

    Na google znalzałam coś takiego:
    http://www.ntele.pl/index.php?nr=791248048&check=ok
    http://translate.google.pl/?hl=pl&tab=pT

    --