  • 1. Data: 2010-05-08 09:42:41
    Temat: Aparat do 200 EUR
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Moja rodzina z Niemiec dostala jakis bonus do Media Marktu na 200 EUR i mam
    jej poradzic jaki aparat cyfrowy moglaby za to kupic.
    Wymagan duzych nie ma:
    Rozdzielczosc nie za duza (8 - 10 Mp)
    Zoom optyczny 10 do 15
    Wizjer jakikolwiek obowiazkowy (uzywa okulary do czytania i do ogladania na
    ekranie musialaby zawsze nakladac okulary a wizjer dostosowuje sie do oka i
    okularow nie trzeba ze soba nosic)

    Szukajac po internecie znalazlem chyba cos odpowiedniego
    Fujifilm FinePix S2100HD w cenie 531,48 zł do 1 002,98 zł.
    Czy mozecie mi doradzic moze cos innego o podobnych parametrach?

    --
    Tomasz

  • 2. Data: 2010-05-08 11:30:51
    Temat: Re: Aparat do 200 EUR
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On May 8, 11:42 am, "Tomasz" <t...@w...pl> wrote:
    > Moja rodzina z Niemiec dostala jakis bonus do Media Marktu na 200 EUR i mam
    > jej poradzic jaki aparat cyfrowy moglaby za to kupic.

    > Tomasz
    Witam, moze ten link Ci pomoze?

    http://www.foto-freeware.de/test_digitalkamera_1.php

    Pozdrawiam StaM

  • 3. Data: 2010-05-08 15:01:00
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl>

    Uzytkownik <q...@g...com> napisal

    Witam, moze ten link Ci pomoze?

    http://www.foto-freeware.de/test_digitalkamera_1.php

    Dzieki za link, troche popatrzylem ale z tej strony to trudno sie dowiedziec
    nawet czy dany aparat ma wizjer czy nie a to jest dla mnie najwazniejsze.
    Najlepsze byloby porownanie aparatow z sucha tabelka z danymi bez zadnych
    zbednych opisow, wtedy moznaby szybko wybrac to czego szukasz.

    --
    Tomasz