  • 11. Data: 2012-02-28 11:59:01
    Temat: Re: ktoś pomoże
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 27 Feb 2012 17:58:04 +0100, Adam napisał(a):

    > Dzięki za obie odpowiedzi. Niestety ciut mało :/

    http://www.henry.vel.pl/pixelki.html
    wprowadź sobie jaki byś chciał format - może wystarczy powiesić nad kanapą
    żeby nikt za bardzo nie podchodził ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 12. Data: 2012-02-28 19:26:14
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-02-28 07:07:08 +0000, "quent" <x...@x...com> said:

    > No to w czym problem, żeby zrobić ją na pół ściany? ;-)

    No na pół ściany, to nie jest najmądrzejszy pomysł, z 4 Mpx.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2012-02-28 19:57:49
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    On 2012-02-28 20:26, JA wrote:

    > No na pół ściany, to nie jest najmądrzejszy pomysł, z 4 Mpx.

    A wiesz co jest na tym zdjęciu? ;)
    Moje ulubione zdjęcie sprosta naprawdę niezłemu powiększeniu.
    Tylko nie mam odpowiedniej ściany do zagospodarowania ;).
    http://dl.dropbox.com/u/39362195/Fotografie/skin.jpg

    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 14. Data: 2012-02-28 20:26:32
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-02-28 19:57:49 +0000, cichybartko <c...@g...com> said:

    > A wiesz co jest na tym zdjęciu? ;)
    Zakładam, że coś jest poza mgłą :>

    > Moje ulubione zdjęcie sprosta naprawdę niezłemu powiększeniu.
    > Tylko nie mam odpowiedniej ściany do zagospodarowania ;).
    > http://dl.dropbox.com/u/39362195/Fotografie/skin.jpg
    Wygląda na kobiece ramię. Ale naprawdę mocno powiększone i oglądane z
    bliska będzie źle wyglądało. Prawa, ciemniejsza część ma jednak wyraźny
    kontur i dwa pieprzyki, które będą wyglądały jak paćki. Już
    powiększenie tego w przeglądarce kiepsko wygląda.

  • 15. Data: 2012-02-28 21:57:00
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    On 2012-02-28 21:26, JA wrote:

> [...]
    > bliska będzie źle wyglądało. Prawa, ciemniejsza część ma jednak wyraźny
    > kontur i dwa pieprzyki, które będą wyglądały jak paćki. Już powiększenie

    Taaa ;) następnym razem więcej lakieru walne na szkło od frontu ;).

    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 16. Data: 2012-03-01 21:30:03
    Od: Adameck <a...@o...pl>

    On 27 Lut, 17:45, "Adam" <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Pewnie proste ale nie dla mnie
    > Fotka ma 2288x1712 pikseli i 72dpi. Jakiej wielkości odbitkę przy w miarę
    > sensownej jakości da się z tego uzyskać?
    >
    > dziękuję Adam

    Czesc! Mam w garazu samochod. Ma on pojemnosc silnika 1700 cm3. Mam do
    Was pytanie, z jaka maksymalna predkoscia moj samochod da rade
    pojechac, czy ktos mi pomoze?

    Albo: porownaj sobie fotke 2288x1712 z komorki i o tych samych
    rozmiarow zrobiona aparatem z Foveonem. Jak myslisz, z ktorego sprzetu
    da sie zrobic dobrej jakosci duza odbitke?

    Adameck