    Date: Tue, 17 May 2011 23:14:49 +0100
    From: Bronek Kozicki <b...@s...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: który micro 4/3 ?

    Nie dla mnie, mam swojego K-5 i go nie zamienię na gorszy aparat :)

    Prezent dla młodej osoby, bez doświadczenia z fotografią. Chciałbym
    aparat z matrycą większą od paznokcia i możliwością wymiany szkieł ale
    który zmieści się do (dużej) kieszeni albo torebki. Dodatkowo myślę o
    połączeniu go nie ze zwykłym zoomkitem, ale stałką "naleśnik" dla
    zmniejszenia rozmiaru oraz innych względów (mojej niechęci do zoomów).
    Możliwości "filmowe" itp. funkcje nie poprawiające jakości zdjęć są
    nieistotne.

    Porównuję Panasonic GF2 i Olympus E-PL2 - oba wydają się dobre do celów
    opisanych wyżej. Olympus zdaje się wygrywać jakiścią zdjęć i wbudowaną
    stabilizacją. Z drugiej stronie "naleśnik" 17mm nie jest sprzedawany w
    kicie więc wychodzi drożej.

    Czy znajdą się użykownicy chętni do podzielenia uwagami?

    B.