  • 1. Data: 2009-04-24 19:29:49
    Temat: ktory czytnik kart cf ?
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    A wiec. ktory adapter bedzie dzialal dobrze z karta CF Sandisk extreme 3, 8
    GB

    http://tinyurl.com/dz6jbg

    czy ?

    http://tinyurl.com/dzq2h7

    Nie zalezy mi na szybkosci-tylko na tym aby karta byla bez problemu widoczna
    przez komp.

    pozdrawiam

    CeZ___134

  • 2. Data: 2009-04-24 20:45:27
    Temat: Re: ktory czytnik kart cf ?
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > czy ?
    > http://tinyurl.com/dzq2h7
    > Nie zalezy mi na szybkosci-tylko na tym aby karta byla bez problemu

    Nie zalezy Ci na szybkosci?
    A mozesz zdradzic co bedziesz robil, kiedy te 8GB
    bedzie sie kopiowalo do twojego laptopa:
    pojdziesz na dwa-trzy filmy do kina (piechota),
    czy kolejny raz przeczytasz Trylogie (sylabizujac)?
    Kup sobie lepiej kabelek USB i podlacz aparat.
    (mam takie zabawki od dawna - w szufladzie).
    --
    see_you

  • 3. Data: 2009-04-24 21:09:41
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "CeZ__134" napisał:

    > Nie zalezy mi na szybkosci-tylko na tym aby karta byla bez problemu
    > widoczna
    > przez komp.

    nie lepiej jakieś urządzenie All in One na USB 2.0 ?

    przynajmnije mniej problemów ze sterownikami,
    jak z PCI, PCMCIA

    pozdrówka,
    wr,
    www.isonet.pl

  • 4. Data: 2009-04-24 22:13:47
    Od: "Zibi" <l...@i...pl>

    Użytkownik "CeZ__134" napisał w wiadomości:

> [...]
    > czy ?
    > http://tinyurl.com/dzq2h7
    > Nie zalezy mi na szybkosci-tylko na tym aby karta byla bez problemu

    Wczoraj listonosz przyniósł mi takie coś:
    http://www.agito.pl/czytniki-kart-pamieci/i-tec-comp
    actflash-reader-usb.155.31327.html

    Mam kilka kart Sandisk Extreme III (4 i 8) i nie ma z nimi problemu.
    Transfer (pełna karta rawów) waha się w okolicach 12-15 MB/s (TotalCmd).

    -- Zibi(pcimcia sux)

  • 5. Data: 2009-04-24 22:56:31
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    CeZ__134 wrote:
> [...]
    >
    > czy ?
    >
    > http://tinyurl.com/dzq2h7
    >
    > Nie zalezy mi na szybkosci-tylko na tym aby karta byla bez problemu

    Kupiles jedna z najszybszych i najdrozszych kart. I nie zalezy Ci na
    szybkosci? Normalnie error jakis.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 6. Data: 2009-04-24 22:57:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Apr 2009, iso wrote:

    > nie lepiej jakieś urządzenie All in One na USB 2.0 ?

    s/jakieś/<tu coś wpisać>/

    Jakieś nie, bo ostatnio się irytowałem na "jakieś" (takie plastkikowe
    cóś, z przezroczystą lub półprzezroczystą obudową, działa albo
    i nie działa).
    Doświadczeń nie mam, ale w odpowiedziach dla mnie :) przewijało
    się hasło "Apacer"...

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2009-04-24 22:58:50
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    iso wrote:

    > nie lepiej jakieś urządzenie All in One na USB 2.0 ?

    Znalezienie stabilnego na USB to nie jest latwa sprawa ;P

    > przynajmnije mniej problemów ze sterownikami,
    > jak z PCI, PCMCIA

    Akurat do PCMCIA nie trzeba sterowników bo to chodzi w zwykłym trybie IDE. W
    przypadku przejsciowek bez kotrolera CardBus to chodzi to tak wolno ze zal
    gadac.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 8. Data: 2009-04-24 23:01:41
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Zibi wrote:

> [...]
    >
    > Mam kilka kart Sandisk Extreme III (4 i 8) i nie ma z nimi problemu.
    > Transfer (pełna karta rawów) waha się w okolicach 12-15 MB/s

    Zadowalasz sie byle czym ;-) Ta karta wyciaga 30MB/s w UDMA (chyba ze masz
    ta starą wyciagającą 20MB/s). 12-15MB/s to wyciąga obecnie wiekszosc kart
    "no name" ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 9. Data: 2009-04-24 23:11:10
    Od: "Zibi" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Tutak" napisał w wiadomości:

> [...]

    > ta starą wyciagającą 20MB/s). 12-15MB/s to wyciąga obecnie wiekszosc kart

    Mhm. :-P

    -- Zibi(ja to się cieszę byle czym)

  • 10. Data: 2009-04-25 05:25:20
    Od: "Łukasz Bąk" <m...@g...com>

    > Doświadczeń nie mam, ale w odpowiedziach dla mnie :) przewijało
    > się hasło "Apacer"...

    Apacer Mega Steno AM400 używam. CF Sandisk Extreme III 4G czyta
    mi z prędkością 18-20 MB/s.

    Łukasz Bąk