  • 1. Data: 2016-05-10 17:20:41
    Temat: ktory akumulator ?
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    Chodzi mi tylko o wybór firmy (producenta)
    Yuasa czy Exide ?

  • 2. Data: 2016-05-10 17:46:46
    Temat: Re: ktory akumulator ?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-10 o 17:20, Crimi pisze:
    > Chodzi mi tylko o wybór firmy (producenta)
    > Yuasa czy Exide ?

    Najtańszy.
    Wolf z allegro.

    Lewis

  • 3. Data: 2016-05-10 17:52:25
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    W dniu 2016-05-10 o 17:46, Lewis pisze:

    > Najtańszy.
    > Wolf z allegro.

    szukam takiego 12N24-3W
    do traktorka (wymiary są ważne)
    i na Allegro widzę tego Yuasa i Exide

  • 4. Data: 2016-05-10 17:58:41
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-10 o 17:52, Crimi pisze:

    > szukam takiego 12N24-3W
    > do traktorka (wymiary są ważne)
    > i na Allegro widzę tego Yuasa i Exide

    To wiele zmienia.
    Yuasa to kiedyś był kultowy akumulator wśród motocyklistów. W
    samochodzie potrzymał 2 lata, ale i nie kosztował jakoś strasznie dużo.
    Ja bym brał tańszy. I tak każdy przechodzi gwarancję i padnie.

    Lewis

  • 5. Data: 2016-05-10 18:00:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Crimi" napisał w wiadomości

    > szukam takiego 12N24-3W
    > do traktorka (wymiary są ważne)

    W jakim sensie do traktorka ? Elektryczny jakis ?
    Nie chcesz chyba rozruchowego akumulatora do napedu uzywac ?

    J.

  • 6. Data: 2016-05-10 18:02:59
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    W dniu 2016-05-10 o 18:00, J.F. pisze:

    > W jakim sensie do traktorka ? Elektryczny jakis ?
    > Nie chcesz chyba rozruchowego akumulatora do napedu uzywac ?
    ====================
    Ma zakręcić rozrusznikiem.
    Silnik benzynowy Kawasaki.

  • 7. Data: 2016-05-10 19:44:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >dużo.
    >Ja bym brał tańszy. I tak każdy przechodzi gwarancję i padnie.

    Padnie, albo i nie padnie - jak sie bedzie co miesiac doladowywalo ...

    J.

  • 8. Data: 2016-05-10 19:50:26
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-05-10 o 17:20, Crimi pisze:
    > Chodzi mi tylko o wybór firmy (producenta)
    > Yuasa czy Exide ?

    Najtańszy z marketu aby nie było problemów z reklamacją.
    Wyleczyłem się z "firmowych" po tym jak 5 kompletów drogich baterii (6
    stów jeden komplet) do UPS firmy APC padło po 1,5 roku.
    Do UPS składam teraz sam z baterii CSB za 1/4 ceny i działają normalnie
    3-4 lata, do auta kupuję w markecie gdzie nie ma problemów z wymianą.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2016-05-10 19:58:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Do UPS składam teraz sam z baterii CSB za 1/4 ceny i działają
    >normalnie 3-4 lata, do auta kupuję w markecie gdzie nie ma problemów

    Jakies rok temu to w marketach byly drogie.
    A wymiana ... Tesco np robilo problemy - z innym towarem.
    Bo musimy zareklamowac u dostawcy/producenta i bedziesz 2 tygodnie
    czekal ... choc w sumie pieniadze oddali, to mozna kupic nowy.

    Obawiam sie tylko, ze aku calkiem w 2 lata nie padnie - i bedzie
    "naturalne zuzycie".
    Padnie calkiem w 2.5 roku - ale to juz po gwarancji :-)

    J.

  • 10. Data: 2016-05-10 20:30:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Crimi wrote:

    > Chodzi mi tylko o wybór firmy (producenta)
    > Yuasa czy Exide ?

    ale chcesz z niego zrobić podstawkę do kwiatka? Czy napędzać lokomotywę?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?