  • 11. Data: 2016-05-10 21:03:04
    Temat: Re: ktory akumulator ?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-05-10 o 19:58, J.F. pisze:

    > Obawiam sie tylko, ze aku calkiem w 2 lata nie padnie - i bedzie
    > "naturalne zuzycie".
    > Padnie calkiem w 2.5 roku - ale to juz po gwarancji :-)

    Dlatego tani kupować aby żal nie było po 2,5 roku.
    Varta Silver padła w 4 lata, kupiłem nową Centrę Plus najtańszą w Makro.
    Od Centry Fiutury trzymam się z daleka po tym jak 3 tygodnie po zakupie
    padła i walczyłem ze sklepikiem który mi wmawiał moją winę i jakiś "opad
    masy" bo mam zjeb..ne auto. Tylko że te zjeb..ne auto w jak najlepsze
    jeździło na 40Ah 6 letnim Boschu z beznyniaka, a ta Fiutura 72Ah robiła
    problemy (5-cylindrowe 2.4 JTD zakręcić trzeba było zimą). Cuda
    wyprawiał z różnymi miernikami aby tylko pokazać że to moja wina.
    Przestałem popierać "dobre (tfu) bo Polskie" bo Polak Polaka w wała robi
    jak żadna nacja na świecie.

    "Spotkałeś Polaka na obczyźnie? Jak Ci nie zaszkodził, to już Ci pomógł"
    - nie wzięło się z bajek z za siedmiu gór...

    Zdrówko.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2016-05-10 21:41:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 10 May 2016 21:03:04 +0200, w
    <57323066$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>, Irokez <n...@w...pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > problemy (5-cylindrowe 2.4 JTD zakręcić trzeba było zimą). Cuda
    > wyprawiał z różnymi miernikami aby tylko pokazać że to moja wina.

    Och, zupełnie jak bym czytał swoje przygody z YAK-iem we Wrocławiu (ul. bodajże
    Warsztatowa).
    Ci "artyści" jeszcze dodatkowo skasowali mnie 20zł za naładowanie aku.

  • 13. Data: 2016-05-11 08:30:13
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-05-10 o 17:58, Lewis pisze:
    > Ja bym brał tańszy. I tak każdy przechodzi gwarancję i padnie.
    8 lat temu kupiłem Forda z aku Motorcraft (czyli właściwie fordowskim).
    Aku był już wtedy używany, ale pewne nie więcej niż 1-2 lata. Mam go do
    dziś, kilka razy rozładował się do 0 i śmiga. Tak wiele się zmieniło
    przez te 10 lat, że strach kupować nowy aku?

    Maciek

  • 14. Data: 2016-05-11 09:31:17
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    W dniu 2016-05-11 o 08:30, Maciek pisze:
> [...]
    > dziś, kilka razy rozładował się do 0 i śmiga. Tak wiele się zmieniło
    > przez te 10 lat, że strach kupować nowy aku?
    ===========
    Czyli skoro się rozładował do zera to go ładowałeś ?

  • 15. Data: 2016-05-11 09:50:45
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-05-11 o 09:31, Crimi pisze:
    > ===========
    > Czyli skoro się rozładował do zera to go ładowałeś ?
    No ze 3 razy się zdarzyło.

    Maciek

  • 16. Data: 2016-05-11 10:06:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >dziś, kilka razy rozładował się do 0 i śmiga. Tak wiele się zmieniło
    >przez te 10 lat, że strach kupować nowy aku?

    Trudno mi powiedziec - ostatnie zepsuly mi sie dosc szybko, ale trzeba
    przyznac, ze byly nieznane/mialy ciezki zywot.

    I chyba wsystkie "ostatnie" polecialy przez zwarcie celi, i to z
    nienacka.

    J.

  • 17. Data: 2016-05-11 20:18:34
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-05-10 o 21:03, Irokez pisze:

> [...]
    > problemy (5-cylindrowe 2.4 JTD zakręcić trzeba było zimą). Cuda
    > wyprawiał z różnymi miernikami aby tylko pokazać że to moja wina.
    Miałem dokładnie tak samo, kupiłem aku w lokalnym sklepiku który od
    zawsze nimi handlował, kupiłem centre która dokładnie po dwóch latach w
    środku zimy padła zupełnie, ten dziad sklepikarz sprzedał mi zleżały
    aku, wyleczyłem się, następny kupiłem na aledrogo u goscia co miał dużą
    sprzedarz i aku już 4 sezon mi służy.

    Niestety :(

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 18. Data: 2016-05-12 22:14:58
    Od: RB <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-05-10 o 17:20, Crimi pisze:
    > Chodzi mi tylko o wybór firmy (producenta)
    > Yuasa czy Exide ?
    YUASA

  • 19. Data: 2017-06-01 21:37:00
    Od: KaTePi <K...@...pl>

    W dniu 10.05.2016 o 17:20, Crimi pisze:
    > Chodzi mi tylko o wybór firmy (producenta)
    > Yuasa czy Exide ?
    Yuasa, ale tylko made in UK oraz Hawker inne: PowerSafe, Warta, Fiamm,
    Enersys to badziewie nie warte funta kłaków. Sonnenschein też szedł na psy.

  • 20. Data: 2017-06-02 12:58:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "KaTePi" <K...@...pl> wrote in message
    > Yuasa, ale tylko made in UK oraz Hawker inne: PowerSafe, Warta, Fiamm,
    > Enersys to badziewie nie warte funta kłaków. Sonnenschein też szedł na
    > psy.

    A na jakiej to podstawie wygłaszasz takie osądy?