  • 11. Data: 2009-11-01 16:34:13
    Temat: Re: ktora siec abonament do 50zł?
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    > ToMaszu - mnie nic nie proponują, ja jestem szczęśliwym abonamenciarzem,
    > patrzącym z rozbawieniem na pokrętne próby udowodnienia przez apostołów
    > prepaidu, że białe jest czarne i na odwrót.

    nic podobnego! Kiedyś było tak ze prepaidoweic to był pryszczes, który
    puszczał dzwonki, i abonamenciarze oddzwaniali. Teraz sie to zmieniło.
    teraz czasem lepiej jest wziać prepaida niz _tanie_ abo! Tyle ze
    _czasem_ i jak ktoś nie chce dodatkowych usług. JEdnak jeśli ktoś
    twierdzi ze braknie mu nagle kasy na koncie prepaida, albo straci numer
    too.... nieważne.
    Tyle tylko
    jeśli ma być do "wszystkich" sieci, to stawiam na playa, tyle ze ich
    oferty zupełnie nieznam
    Co wiecej okazuje sie ze "do wszystkich" juz przy 50 zł opłaca sie
    bardziej wydać w Erze abo niż popie.

    ToMasz

  • 12. Data: 2009-11-01 16:47:26
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > nic podobnego!

    Ależ tak - jeśli tylko ktoś założy wątek o abonamencie, to można mieć
    stuprocentową pewność, że pojawi się w nim Twój post nawracający na prepaid
    ;->

    JoteR

  • 13. Data: 2009-11-01 19:00:33
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    JoteR pisze:

    > Ależ tak - jeśli tylko ktoś założy wątek o abonamencie, to można mieć
    > stuprocentową pewność, że pojawi się w nim Twój post nawracający na
    > prepaid ;->
    >
    > JoteR
    racja. Tu mnie masz. Szczególnie Jak abo jest 25 zł
    ToMasz

  • 14. Data: 2009-11-01 22:36:04
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > racja. Tu mnie masz. Szczególnie Jak abo jest 25 zł

    Dlaczego? Biorąc abonament bez telefonu (a wątkotwórca napisał, że aparat go
    nie interesuje), dostaje się całkiem sensowne stawki za minutę - ot, choćby
    w Play 22 gr./min. do wszystkich bez gwiazdek przy abonamencie 22,50 zł. Tym
    bardziej, że i cyrograf niezbyt długi, raptem 6 miesięcy, co wytrąca z rąk
    apostołów prepaidu ich koronny argument o długotrwałym uwiązaniu.

    JoteR

  • 15. Data: 2009-11-02 11:04:15
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

> [...]
    > 22,50 zł. Tym bardziej, że i cyrograf niezbyt długi, raptem 6 miesięcy, co
    > wytrąca z rąk apostołów prepaidu ich koronny argument o długotrwałym

    Temat rzeka. Uogólniając i porównując np. ARPU do AUPU w Orange cena za
    minutę w prepaidzie i postpaidzie wychodzi podobnie. Tylko ARPU postpaida
    3,5 raza wyższe ale za to niektórzy klienci mają telefon w cenie niższej niż
    w sklepie ;) . Odnośnie abonamentów Play to poza abonamentem masz bodaj 49
    gr. a we freshu przy doładowaniu za 90 zł. cena spada w okolice 22 gr. do
    wszystkich plus 30 minut na stacjonarne i play ( promocja program
    doładowań).

  • 16. Data: 2009-11-04 18:01:43
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    JoteR pisze:

> [...]
    > abonamencie 22,50 zł. Tym bardziej, że i cyrograf niezbyt długi, raptem
    > 6 miesięcy, co wytrąca z rąk apostołów prepaidu ich koronny argument o

    Raz: play to siec poza konkursem. Dlaczego? Bo.. ja potrzebuje zeby do
    mnie ludzie dzwonili. Jak ja mam dzwonić do w3, albo do Play, to Play
    jest na 4 miejscu. Zazwyczaj przy 2 telefonie mam już załatwioną sprawę.
    JEśli mnie chociaż JEDEN na 100 klientów tak samo potraktuje, zadna
    oszczędność nie wchodzi w grę.
    Wiem ze moze troche przesadziłem, ale za parę i tak sie to zmieni, i
    bedziemy wszyscy w Play.
    Druga sprawa to.. czy po "wygadaniu" minut z abo, cena zostaje dalej
    taka sama?
    Trzecia, jak nie wygadam abo, to minuty przechodzą w nieskończoność?

    Przeczytaj (jeśli nie czytałeś)
    16-10-2009: propozycja orange -totalna sciema:
    "Tak wiec w pakietach mam rozmowy nie po 10
    gr(or+stac) tylko po 7gr i nie po 29 - reszta tylko 20gr."

    OBawiam sie jednak ze znowu mi napiszesz ze jestem apostołem prepaida,
    ale zrób tym razem coś innego. Znajdź w W3 taryfe do 45zł( stary abo
    TPSA) i porównaj to z pepaidem, w którym non stop masz podwójne
    doładowanie, zadarmo cośtam i jeszcze milion bonusów.

    ToMasz

  • 17. Data: 2009-11-04 19:22:43
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > Druga sprawa to.. czy po "wygadaniu" minut z abo, cena zostaje dalej
    > taka sama?

    Zależy, jak kto liczy ;->
    Cennikowo ta sama, ale przecież ja - jak doskonale wiesz - od ceny minuty
    odejmuję wartość telefonu ;-)

    > Trzecia, jak nie wygadam abo, to minuty przechodzą w nieskończoność?

    W której sieci? W Plusie na 6 miesięcy, w Play w ogóle nie przechodzą. W
    innych nie wiem.

    > OBawiam sie jednak ze znowu mi napiszesz ze jestem apostołem prepaida,

    Bo jesteś ;-) Ale jeśli to, skądinąd żartobliwe określenie Ci uwłacza - nie
    będę go więcej wobec Ciebie stosował.

    > ale zrób tym razem coś innego. Znajdź w W3 taryfe do 45zł( stary abo
    > TPSA) i porównaj to z pepaidem, w którym non stop masz podwójne
    > doładowanie, zadarmo cośtam i jeszcze milion bonusów.

    Ależ ja nie jestem od wyszukiwania korzyści płynących z prepaidów - wręcz
    przeciwnie. To Ty usiłowałeś udowodnić, że za 50 zł miesięcznie pytający
    może mieć w prepaidzie więcej niż te 300 czy 290 minut, które dostał w
    propozycji przedłużeniowej. Nie bardzo Ci to wyszło, więc usiłujesz zepchnąć
    na mnie tę robotę? ;->

    JoteR