  • 1. Data: 2009-10-28 15:16:07
    Temat: czy ja zglupialem wg sony ericsson baterie sie formatuje
    Od: gregor <g...@s...pl>

    Witam

    Dzwonilem z problemem, mam tel. z UK, karta PLAY i bateria wytrzymuje mi
    2 dni, dzwonilem do sony ericssona, ze mam literke E wciaz wlaczona
    (choiaz jade na zwyklym GSM i neta nigdzie nie mam ustawionego)

    babka mi mowila bym zformatowal :) baterie ...

    no ale z tego co sie orientuje to baterii litowo polimerowych sie nie
    formuje ...

    ktos mi moze pomoc z literka E w T700 ?

    gregor

  • 2. Data: 2009-10-28 16:53:30