    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ktora siec abonament do 50zł?
    Date: Fri, 30 Oct 2009 14:09:04 +0100

    > wydaje mi sie ze 50zł to jeszcze nie kwota gdy abonament opłaca sie "z
    > marszu". w orange prepaid za 50zł masz pi razy oko 700 minut w sieci,
    > albo ok 200 poza. jednak w innej "taryfie" beziesz miał ok 300 minut w
    > sieci ale za to rozmowy z 1 numerem bez ograniczen. Dalej przesądza twój
    > biling. do jakiej sieci masz najwiecej rozmów?

    sczerze powiem, ze chodzi mi bardziej o bezpieczeństwo (przelwy bankowe via
    sms, szybkie zgłoszenie kradzieży i blokada numeru, mozliwość szybkiego
    wznowienia numeru, brak obaw przed stratą łatwego do zapamietania numer 604
    xxx yyy numeru który mam od 97r. i ktory posiada wiele waznych dla mnie
    kontaktow

    i wygoda, raz rachunek 50zł, czasami, bez obaw, ze zabraknie kasy na
    koncie, gdy w waznej sprawie dzwonie
    bo mogla by byc dla mnie katastrofa

    dzwonie głownie era stacjonarne troche rózne sieci, play bardzo mało tak mi
    się wydaje bo skąd mam wiedzieć :)

    place raz na 3 miesiące.

    taką dostałem ostatecznie ofertę

    Dodam tylko, ze z roku na rok płacę mniej to tyle dobrze.

    Zestawy promocyjne do wyboru:

    - Nowa Era 60 - 120 minut lub 360 SMS-ów do wszystkich sieci krajowych
    oraz 70 dodatkowych minut do wszystkich sieci (oprócz Play): łącznie 190
    minut miesięcznie w promocyjnej cenie 30,00 zł z VAT
    - Nowa Era 80 - 170 minut lub 510 SMS-ów do wszystkich sieci krajowych
    oraz 120 dodatkowych minut do wszystkich sieci (oprócz Play): łącznie 290
    minut miesięcznie w promocyjnej cenie 50,00 zł z VAT
    - Nowa Era 100 - 220 minut lub 660 SMS-ów do wszystkich sieci krajowych
    oraz 170 dodatkowych minut do wszystkich sieci (oprócz Play): łącznie 390
    minut miesięcznie w promocyjnej cenie 70,00 zł z VAT

    Dodatkowo, tylko jako Stały Abonent, otrzymuje Pan możliwość dopasowania
    taryfy wedle własnych potrzeb w ciągu 60 dni od podpisania aneksu.
    Do każdej z taryf może Pan wykupić usługi dodatkowe na warunkach
    promocyjnych:

    W taryfach Nowa Era 20, Nowa Era 40 i Nowa Era 60:
    -Wybrana osoba 200 za 5 zł: 200 minut na połączenia z jednym wybranym
    numerem Abonenta Era, Użytkownika systemu Tak Tak lub użytkownika sieci
    stacjonarnych
    -Weekendy 200 za 5 zł: 200 minut w soboty i niedziele na połączenia do
    Abonentów Era, Użytkowników systemu Tak Tak i użytkowników sieci
    stacjonarnych

    W taryfach Nowa Era 80, Nowa Era 100:
    -Sieć rodzinna - Grupa 3 osobowa za 5 zł: 2000 minut na połączenia wewnątrz
    grupy Sieci rodzinnej na każdy numer telefonu
    -Weekendy 2000 za 10 zł: 2000 minut w soboty i niedziele na połączenia do
    Abonentów Era, Użytkowników systemu Tak Tak i użytkowników sieci
    stacjonarnych.
    Zmiany można dokonać samodzielnie poprzez witrynę www.era.pl (opcja
    bezpłatna) lub poprzez konsultanta Biura Obsługi Abonenta, 602900 (opcja
    płatna 5 zł z VAT)

    W taryfie Nowa Era stawka za minutę połączenia po wykorzystaniu minut z
    abonamentu to jedyne 0,49 zł z VAT (w taryfach Nowa Era 80, 100, 120, 200)
    lub 0,59 zł z VAT (w taryfach Nowa Era 20, 40, 60) za minutę połączenia, a
    koszt SMS-a to 0,20 zł z VAT. Opłaty za połączenia nalicza