  • 1. Data: 2012-10-26 10:49:32
    Temat: Laptop - slaba bateria - jak poprawic?
    Od: "Natix" <r...@w...pl>

    Mam problem z bateria do laptopa Samsung r580
    Praktycznie od roku bateria nie jest uzywana. Ciagle pracuje na zasilaczu
    czyli pobieram prad.
    Jak juz zaczynam prace na baterii to okazuje sie ze starcza jej tylko 15
    minut.
    Czy mozna cos zrobic aby bateria znowu pracowala 1.5 godziny albo cos kolo
    tego?

  • 2. Data: 2012-10-26 12:30:43
    Temat: Re: Laptop - slaba bateria - jak poprawic?
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 26.10.2012 10:49, Natix pisze:
    > Mam problem z bateria do laptopa Samsung r580

    Wykończyłeś ją prawdopodobnie.

    > Praktycznie od roku bateria nie jest uzywana. Ciagle pracuje na zasilaczu czyli
    pobieram prad.

    Jeżeli od kupna komputera prawie cały czas pracowałeś na za-
    silaczu, to bateria została po prostu zajechana i jest do
    wymiany co najwyżej.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 3. Data: 2012-10-26 12:31:51
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2012-10-26 10:49, Natix pisze:
> [...]
    > minut.
    > Czy mozna cos zrobic aby bateria znowu pracowala 1.5 godziny albo cos

    Trzeba kupić nową. Nic innego nie pomoże.

  • 4. Data: 2012-10-26 19:46:26
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 26/10/2012 11:30 AM, Radosław Sokół wrote:

    > Wykończyłeś ją prawdopodobnie.

    > Jeżeli od kupna komputera prawie cały czas pracowałeś na za-
    > silaczu, to bateria została po prostu zajechana i jest do
    > wymiany co najwyżej.

    Mam 5 rok Acera i wlasciwie czasami tylko rozladuje baterie i wciaz z
    godzine albo troche ponad utrzyma na baterii. ;)

  • 5. Data: 2012-10-27 11:36:23
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 26.10.2012 19:46, 2late pisze:
    > Mam 5 rok Acera i wlasciwie czasami tylko rozladuje baterie i wciaz z godzine albo
    troche ponad utrzyma na baterii. ;)

    A ja mam czwarty rok FS i zawsze wyjmuję baterię jeżeli nie
    potrzebuję jej ładować lub pracuję długo na zasilaniu bate-
    ryjnym. W efekcie bateria wciąż pozwala na 3.5 do 4.5 pracy.

    Też zajechałeś swoją baterię, ale w mniejszym stopniu i do
    tego miałeś odrobinę szczęścia (bo w moim poprzednim FS po
    trzech latach pracy na zasilaczu bateria była już całkiem do
    niczego i to mnie nauczyło rozsądnego i delikatnego obcho-
    dzenia się z nią).

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 6. Data: 2012-10-27 20:38:05
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    Bateria jest do wymiany na pewno. Pytanie czy nie w ramach gwarancji (masz
    ponad rok, ale nie podajesz ile wynosi ten "ponad rok").
    Co do wyjmowania baterii są różne szkoły. Ja w MSI i w Acerze nigdy nie
    wyjmuję. MSI serii VR ma ponad 40 lata, Acer AS ponad 3. Jeden i drugi mają
    już ubytki pojemności, ale nie takie, żeby nawet w okresie gwarancyjnym
    stanowiły podstawę do wymiany.
    Niezależnie jak intensywnie baterię eksploatujesz, zakładam że zgodnie z
    zasadami sztuki, to i tak kiedyś padnie. Po prostu ten wyrób ma swoją
    żywotność.

    Jurek W

    Użytkownik "Natix" <r...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

  • 7. Data: 2012-10-27 20:58:16
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 27/10/2012 10:36 AM, Radosław Sokół wrote:

    > A ja mam czwarty rok FS i zawsze wyjmuję baterię jeżeli nie

    Co to jest FS?

    > potrzebuję jej ładować lub pracuję długo na zasilaniu bate-
    > ryjnym. W efekcie bateria wciąż pozwala na 3.5 do 4.5 pracy.
    > Też zajechałeś swoją baterię, ale w mniejszym stopniu i do

    No nie wiem, bo nigdy nie potrzebowalem pracowac na baterii, rozladowuje
    czasami do konca, bo slyszalem ze tak jej dobrze robi. Tani Acer, 17 cali,
    bez zadnych oszczednych ustawien pracy na baterii. Wydaje mi sie ze trzyma
    sie bardzo dobrze, skoro jako nowa, wg. producenta miala wytrzymac 2h.

  • 8. Data: 2012-10-27 22:10:45
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 27 Oct 2012 19:58:16 +0100, 2late napisał(a):

    > Co to jest FS?

    Strzelam, że Fujitsu-Siemens.

    (ciach...)

    [ Moje aukcje na Allegro - http://tinyurl.com/al53a ]

  • 9. Data: 2012-10-27 23:19:34
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-10-26 10:49, Natix wrote:

    > Mam problem z bateria do laptopa Samsung r580
    > Praktycznie od roku bateria nie jest uzywana. Ciagle pracuje na
    > zasilaczu czyli pobieram prad.

    A przy okazji zapewne bateria wowczas jest caly czas doladowywana i
    przy okazji dogrzewana.

    > Czy mozna cos zrobic aby bateria znowu pracowala 1.5 godziny albo cos
    > kolo tego?

    Kupic nowa.

    --

    memento lorem ipsum

  • 10. Data: 2012-10-27 23:21:35
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

> [...]
    > minut.
    > Czy mozna cos zrobic aby bateria znowu pracowala 1.5 godziny albo cos

    www.google.pl/search?q=bateria%20laptop%20regeneracj

    Ale ja za nic nie ręczę, bo nigdy nie próbowałem.
    Po okresie gwarancyjnym zwykle wymieniam laptopa.

    --