  • 11. Data: 2014-11-13 20:51:44
    Temat: Re: konserwacja podwozia
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-11-13 o 16:09, AL pisze:

    > Wstepnie sie orientowalem i najczęściej ceny oscylują:
    > 600 - małe samochody

    Za tyle właśnie robiłem w tym roku Nissana Micre.
    Samochód trzynastoletni - u mnie od dwóch lat. Diagnosta
    spytał ile mam zamiar tym jeździć i że jak nic z tym nie zrobię,
    to się rozsypie. Przeinwestowałem chyba ;-)

  • 12. Data: 2014-11-13 21:45:09
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Za tyle właśnie robiłem w tym roku Nissana Micre.
    > Samochód trzynastoletni - u mnie od dwóch lat. Diagnosta
    > spytał ile mam zamiar tym jeździć i że jak nic z tym nie zrobię,
    > to się rozsypie. Przeinwestowałem chyba ;-)

    Nawet na pewno :)

  • 13. Data: 2014-11-13 23:38:17
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    AL wrote:

    > Wstepnie sie orientowalem i najczęściej ceny oscylują:
    > 600 - małe samochody
    > 800 - srednie

    800 średnie.

    Kiedyś miałem golfa dwójkę i chciałem go mieć długo, podobał mi się i
    planowałem, że pojeżdżę nim ile się da. Więc sam robiłem zabezpieczenie.
    Auto zostało przechylone na bok w dużym garażu. Wcześniej wyjęte
    wszystko, co nie powinno się przechylać za bardzo, np. akumulator.
    Robota brudna i żmudna, docieranie do wszystkich zakamarków w których
    rdza ma największą szansę się pojawiać w polskich solnych warunkach to
    była kara za grzechy. Za 800 zł podjąłbym się umycia karszerem i
    popsikania po wierzchu dla picu.