  • 31. Data: 2020-01-30 09:39:58
    Temat: Re: koniec Froga
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 29 Jan 2020 22:49:17 +0100, kk <k...@o...pl.invalid> wrote:

    >W rajdzie nie może?

    W rajdach nie. W wyścigach na torze i owszem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 32. Data: 2020-01-30 10:01:35
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-01-30 o 09:37, j...@i...pl pisze:

    > Nie życzę Ci tego, żebyś kogoś na pasach zabił. Ba, nawet poza pasami.
    > Ciekawe czy wtedy byłbyś taki mocny. I ciekawe czy wtedy nie musiałbyś
    > skorzystać z pomocy psychologa czy psychiatry.

    Wielu maszynistów nie wróciło do pracy po rozjechaniu kogoś na torach.
    Ojciec kolegi miał takie zdarzenie, nic nie mógł zrobić oprócz
    zaciągnięcia hamulca awaryjnego i czekania aż się zatrzyma. Wrócił do
    pracy, ale do tej pory kołata mu się myśl, że jakby nie jechał
    przepisowe na tym odcinku 20, tylko 19, to może by dał radę wyhamować
    skład przed uderzeniem w faceta. Faceta który zostawił list z
    wyjaśnieniem dlaczego się tam położył. Jak już tak bardzo chciał, mógł
    zrobić to inaczej, oszczędziłby rozterek bogu ducha winnemu maszyniście.

    --
    viktorius

  • 33. Data: 2020-01-30 10:03:38
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Nie życzę Ci tego, żebyś kogoś na pasach zabił. Ba, nawet poza pasami.
    > Ciekawe czy wtedy byłbyś taki mocny. I ciekawe czy wtedy nie musiałbyś
    > skorzystać z pomocy psychologa czy psychiatry.

    Orczykowski zabił na pasach zapierdalając 130 @ 50 i ma stresss.
    Biedaczek, któremu należy współczuć z powodu tego, co przeżywa.

  • 34. Data: 2020-01-30 10:14:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Po prostu jechał za wolno cienias.
    Jak by zapierdalał zwyczajowe 160 to by przejechał przed pieszym.

    -----

  • 35. Data: 2020-01-30 10:51:22
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 30 Jan 2020 10:03:38 +0100, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:

    >Orczykowski zabił na pasach zapierdalając 130 @ 50 i ma stresss.
    >Biedaczek, któremu należy współczuć z powodu tego, co przeżywa.

    Nikomu nie współczuję. Gdzie coś takiego wyczytałeś?

  • 36. Data: 2020-01-30 11:08:54
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-29 o 22:47, kk pisze:

    > Ale pierdoły. Wystarczy filmik oglądnąć. Nie ma żadnych pieszych,
    > przeszkód. Gość z niczym nie zderza się, wykorzystuje tylko wszystkie
    > możliwości. No nie potrzeba nam by tak wszyscy jeździli, ale szkodliwość
    > tego jednego gościa jest pomijalna. Ty sobie idź na tor jak nie umiesz
    > sobie radzić tak jak on. Podszkolić się.

    Nie umiem radzić sobie, tak jak Robert Nogal i nie mam chęci umieć. A
    może umiem, ale nie mam chęci korzystać z tych umiejętności. Tak, czy
    siak nie życzę sobie, żeby takie bancwoły jeździły po drodze, przez
    którą przechodzą moje dzieci idąc/wracając do/ze szkoły.
    Albo dobra - sprawdzę, czy umiem sobie radzić. Sprawdzenia będę
    dokonywał na drodze koło szkoły do której chodzą twoje dzieci.
    Szkodliwość będzie pomijalna.

  • 37. Data: 2020-01-30 12:05:47
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-01-29 o 13:18, J.F. pisze:

    > https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-pirat-drogowy
    -frog-skazany-na-poltora-roku-wiezienia,nId,4296390

    > "Sąd Okręgowy w Warszawie skazał Roberta N., znanego jako "Frog", na
    > półtora roku więzienia oraz orzekł wobec niego zakaz prowadzenia
    > wszelkich pojazdów mechanicznych na okres ośmiu lat. Wyrok nie jest
    > prawomocny.

    Robert Nogal lubi latać nad Warszawą awionetką. Tu mu nic nie zrobią.
    Nie zatrzymają go do rutynowej kontroli, więc może lekceważyć zakazy.

    > Sprawa, za którą został skazany "Frog" dotyczy rutynowej kontroli we
    > wrześniu 2018 roku. Na ulicy ul. Dywizjonu 303 policjanci zatrzymali
    > porsche. Okazało się, że za jego kierownicą siedzi Robert N., który
    > prowadził pojazd pomimo sądowego zakazu. Wytłumaczył on wówczas
    > funkcjonariuszom, że jest właścicielem wypożyczalni i chciał tylko
    > odstawić auto."
    >
    > Panstwo jednak nie jest z tektury ?
    > Czy dopiero za dwa lata sie dowiemy - po apelacji ?

    Znając sprawność prokuratorów i sądów, to nie zdążą w dwa lata.

    > To chyba konsekwencja tego
    > https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-frog-uslyszal
    -kolejny-wyrok-15-tys-zl-grzywny-i-3-letni-zaka,nId,
    2873751

> [...]
    > stołecznym sądem. "Frog" tłumaczył się, że nie wiedział, iż nałożone na
    > niego zakazy dotyczą także jazdy po parkingu. Chciał się dobrowolnie
    > poddać karze i proponował zapłacenie 10 tysięcy złotych grzywy.
    > Prokurator się na to nie zgodził."
    >
    > Taaa
    > -czy nie za duzy ten wyrok? Moze by pol roku wychowalo na pierwszy raz
    > ... czy Frog zasluzyl na wiecej ? :-)
    >
    > -plecy sie skonczyly, czy nigdy ich nie bylo, bo w tekturowym panstwie
    > nie trzeba :-)
    >
    > -rutynowa kontrola, czy nie calkiem rutynowa ...

    Moim zdaniem rutynowe kontrole w obecnych czasach nie są w ogóle
    przeprowadzane. Ew. raz na dekadę może się zdarzyć kontrola jeśli akurat
    Policja szuka kogoś, kto np. zbiegł z więzienia, albo z miejsca
    przestępstwa i według danych uzyskanych przez Policję porusza się
    podobnym pojazdem. Wtedy mogą zatrzymywać np. czarne Porsze w danym
    rejonie. Ale żeby kontrolowali ot - tak, rutynowo w to wątpię.

  • 38. Data: 2020-01-30 12:19:47
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

[...]

    i w normalnych warunkach nie ma takiej potrzeby, tutaj szydlo wyszlo z worka bo koles
    zaczal wrzucac do sieci swoje wyczyny czym osmieszyl policje i w konsekwencji aparat
    sprawiedliwosci ktory wciaz nie moze sobie z nim poradzic (Zero to jednak Zero)

  • 39. Data: 2020-01-30 13:07:01
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, January 30, 2020 at 12:05:49 PM UTC+1, Poldek wrote:

    > Moim zdaniem rutynowe kontrole w obecnych czasach nie są w ogóle
    > przeprowadzane.

    ... i bardzo dobrze, bo to jest nie dosc, ze bez sensu to nielegalne ;)

  • 40. Data: 2020-01-30 15:29:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Nie śledziłem tematu.
    >Ale z linku jaki dałeś wynika że wczesniej nie dostał odsiadki.
    >Powinien dostać grzywnę, zakaz na trzy lata i trzy miesiące w
    >zawiasach na trzy lata. Od takiego wyroku by się nie odwoływał. Ale
    >teraz by nie było żadnego problemu.

    Nie wiem czy tak sie da.
    Bo za zbyt szybka jazde nalezy sie grzywna i zakaz prowadzenia.
    Odsiadka to chyba za duzo.

    Wiec trzeba poczekac, az sie da przylapac za kolkiem drugi raz, juz na
    zakazie, wtedy ponoc kodeks przewiduje i odsiadke, wiece moze dostac 3
    miesiace w zawiasach - za zlamanie zakazu.
    I zakaz wydluzyc, zeby sie czegos nauczyl.

    I trzeba zlapac kolejny raz, zeby byla podstawa do odwieszenia wyroku.

    Chyba, zeby mu za pierwszym razem dokleic sprowadzenia ryzyka
    katastrofy, dac zawiasy ... i co - gdzies w warunkach odbywania kary
    wpisac przestrzeganie zakazu prowadzenia ?

    Bo jak za drugim razem nie bedzie jechal szalenczo, to nie wiem czy to
    jest "tego samego rodzaju".
    Chyba, zeby mu znow dokleic katastrofe, za samo zlamanie zakazu :-)

    >Złapany przed końcem zawiasów od razu by trafil do więzienia.
    >Oczywiście grzywna w wysokości kosztów utrzymania przez trzy miesiące
    >w więzieniu.
    >Latami to mogą trwać trudne sprawy poszlakowe. Ale w takich prostych
    >jak z tym gościem dzisiaj złapany, jutro osadzony.
    >Nie wiem jak to jest w realu w USA ale z filmów wynika że sobie jakoś
    >poradzili z szybką ścieżka.

    Na ile sie orientuje, to w wielu stanach mandatow nie ma, bo od
    karania kierowcow jest sad, a nie policjant.
    I ten "ticket" to jest jakas informacja, ze bedzie sprawa w sadzie i
    ze masz sie zainteresowac.

    Ale przy wiekszych wykroczeniach, albo jak sie glinie nie spodobasz -
    to aresztuje od razu.
    I siedzisz az do rozpoznania sprawy w sadzie - a to moze byc od paru
    godzin do paru dni :-)

    >W realu to jak we Francji były jakieś burdy kibolskie to praktycznie
    >z dnia na dzień osadzili złapanych. Dostawali do odsiadki od dwóch
    >tygodni do dwóch miesiecy.

    U nas tez byly sady 24h, ale jakze to tak - bez prawa do apelacji ?

    Do jednego sie te sady przydawaly. Jak miales kolizje z pijakiem z
    jego winy, to zamykali, wytrzezwial, postawili przed sadem, i w dwa
    dni miales wyrok, ze winny.
    A dzis policje wezwiesz, goscia aresztuja czy tylko do izby zawioza, i
    sie potem dowiesz, ze nic wiecej nie moga zrobic, o winie zadecyduje
    sad, a wyrok bedzie za pol roku, albo za dwa.
    Naprawiaj sobie z AC

    >Po takich prostych sprawach widać że w Polsce system sadowniczy jest
    >do rozpierdolenia.
    >Jak są nowi sędziowie to są to dzieci tych starych komunistycznych. Z
    >mlekiem matki wyssali zle nawyki.

    Ale przeciez to wlasnie ci starzy przyzwyczajeni do zamykania z byle
    powodu.
    I ci nowi jakby troche tez ...

    J.