    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: koniec Froga
    Date: Thu, 30 Jan 2020 11:08:54 +0100

    W dniu 2020-01-29 o 22:47, kk pisze:

    > Ale pierdoły. Wystarczy filmik oglądnąć. Nie ma żadnych pieszych,
    > przeszkód. Gość z niczym nie zderza się, wykorzystuje tylko wszystkie
    > możliwości. No nie potrzeba nam by tak wszyscy jeździli, ale szkodliwość
    > tego jednego gościa jest pomijalna. Ty sobie idź na tor jak nie umiesz
    > sobie radzić tak jak on. Podszkolić się.

    Nie umiem radzić sobie, tak jak Robert Nogal i nie mam chęci umieć. A
    może umiem, ale nie mam chęci korzystać z tych umiejętności. Tak, czy
    siak nie życzę sobie, żeby takie bancwoły jeździły po drodze, przez
    którą przechodzą moje dzieci idąc/wracając do/ze szkoły.
    Albo dobra - sprawdzę, czy umiem sobie radzić. Sprawdzenia będę
    dokonywał na drodze koło szkoły do której chodzą twoje dzieci.
    Szkodliwość będzie pomijalna.