  • 21. Data: 2020-01-29 22:40:46
    Temat: Re: koniec Froga
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-29 21:01, Jacek Maciejewski wrote:
    > Dnia Wed, 29 Jan 2020 08:41:33 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):
    >
    > PS. Mój 40tude mówi że twoja linia jest dłuższa niż 1000 znaków i nie
    > chce wysłać riposty. Moje gratulacje :) Muszę ją połamać.

    Masz zepsuty program, ot co

  • 22. Data: 2020-01-29 22:44:42
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-29 18:58, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Szczerze mówiąc, to owszem, jeździł skrajnie brawurowo, ale panował nad
    > sytuacją. Przynajmniej na podstawie filmiku, który był kiedyś dostępny.
    > Nie przerażaja mnie tacy ludzie. O wiele bardziej boję się paniusi w
    > SUVie, która bezstresowo wyjeżdża z podporządkowanej, albo gościa w
    > kapeluszu, który ch' wie po co od czasu do czasu hamuje, albo zmienia
    > pasy bez powodu i bez migacza.

    Dokładnie tak. Gość jeździł wyjątkowo sprawnie.

  • 23. Data: 2020-01-29 22:47:50
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-29 19:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Pawel "O'Pajak" o...@g...pl ...

    > Panować to sobie mozna na torze.
    > W ruchu ulicznym nigdy nie zapanujesz bo są piesi, bo sa przeszkody
    > ograniczające widok, bo wreszcie inni uczestnicy ruchu nie spodziewaja
    > sie debili jadacych 150 po miescie.
    > Dla mnie taki człowiek juz nigdy nie powinien legalnie usiasc za
    > kierownica w ruchu ulicznym. Niech sobie idzie na tor i tam udowadnia
    > swoje panowanie nad autem.

    Ale pierdoły. Wystarczy filmik oglądnąć. Nie ma żadnych pieszych,
    przeszkód. Gość z niczym nie zderza się, wykorzystuje tylko wszystkie
    możliwości. No nie potrzeba nam by tak wszyscy jeździli, ale szkodliwość
    tego jednego gościa jest pomijalna. Ty sobie idź na tor jak nie umiesz
    sobie radzić tak jak on. Podszkolić się.

  • 24. Data: 2020-01-29 22:48:17
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-29 20:57, Cavallino wrote:

    > Na chodniku też nie?

    A co tam było na chodniku bo nie kojarzę.

  • 25. Data: 2020-01-29 22:49:17
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-29 18:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    -frog-skazany-na-

    > Ale ja nie rozumiem dlaczego na 8 lat...
    > Przeciez to wariat który juz nigdy nie powinien usiąść za kółkiem.
    > Co ma sie zmienic za 8 lat? zMądrzeje?

    W rajdzie nie może?

  • 26. Data: 2020-01-29 22:49:43
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2020-01-29 o 22:37, kk pisze:

    > Ja bym go wypuścił bo to dobry kierowca. :-)

    Ja bym mu nawet pozwolił jeździć*

    *tylko pojazdami z silnikiem o mocy do 60KM najlepiej jakimś dieslem bez
    turbiny :)

  • 27. Data: 2020-01-29 23:08:25
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-29 22:49, spider wrote:

    > Ja bym mu nawet pozwolił jeździć*
    >
    > *tylko pojazdami z silnikiem o mocy do 60KM najlepiej jakimś dieslem bez
    > turbiny :)

    Nie doceniasz konsztu :-)

  • 28. Data: 2020-01-30 06:32:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.01.2020 o 21:40, Tomasz Nycz pisze:

    > i wyciął zielony stwór resztę, bo mu nie pasowała do założonej tezy.

    Mam prośbę - mógłbyś nicków nie zmieniać?

    --
    Shrek

  • 29. Data: 2020-01-30 08:24:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No przecież miszczu.
    Dajcie im "licence to kill".

    -----

  • 30. Data: 2020-01-30 09:37:07
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 29 Jan 2020 19:35:52 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Potem okazało się, że nie panuje nawet nad sobą i aż
    >leczenia psychiatrycznego wymagał.

    Nie życzę Ci tego, żebyś kogoś na pasach zabił. Ba, nawet poza pasami.
    Ciekawe czy wtedy byłbyś taki mocny. I ciekawe czy wtedy nie musiałbyś
    skorzystać z pomocy psychologa czy psychiatry.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06