  • 41. Data: 2020-01-30 15:37:37
    Temat: Re: koniec Froga
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-01-29 o 13:18, J.F. pisze:

    >Szczerze mówiąc, to owszem, jeździł skrajnie brawurowo, ale panował
    >nad sytuacją. Przynajmniej na podstawie filmiku, który był kiedyś
    >dostępny.
    >Nie przerażaja mnie tacy ludzie.

    Jesli o tym samym filmiku mowimy, to jednak bardzo ryzykownie jechal.
    Najwyrazniej udawalo mu sie bez wypadku, ale to tak IMO - poza
    granicami zdrowego rozsadku bylo.
    No chyba, ze jakis skrot kamery ...

    > O wiele bardziej boję się paniusi w SUVie, która bezstresowo
    > wyjeżdża z podporządkowanej,

    Jedziesz przepisowe 50 i nic zlego sie nie stanie - tzn poza pojazdami
    :-)

    >albo gościa w kapeluszu, który ch' wie po co od czasu do czasu
    >hamuje,

    trzymasz odstep i nie gapisz sie w telefon :-)

    >albo zmienia pasy bez powodu i bez migacza.

    Brak migacza jakos malo przeszkadza. Chyba, ze droge zajezdza.
    Ale z migaczem tez pewnie mu nie ustapie jak akurat szybko jade :-)

    J.

  • 42. Data: 2020-01-30 15:40:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    -frog-skazany-na-

    >Ale ja nie rozumiem dlaczego na 8 lat...
    >Przeciez to wariat który juz nigdy nie powinien usiąść za kółkiem.
    >Co ma sie zmienic za 8 lat? zMądrzeje?

    Byc moze.
    Osobiscie uwazam ze powinna byc druga szansa, a te obecne
    "dozywotnie", to raczej pod publiczke.

    No i jeszcze moze sie odzwyczaic od samochodu ...

    J.

  • 43. Data: 2020-01-30 15:46:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-01-29 o 22:47, kk pisze:

    >Nie umiem radzić sobie, tak jak Robert Nogal i nie mam chęci umieć. A
    >może umiem, ale nie mam chęci korzystać z tych umiejętności. Tak, czy
    >siak nie życzę sobie, żeby takie bancwoły jeździły po drodze, przez
    >którą przechodzą moje dzieci idąc/wracając do/ze szkoły.

    Akurat ten slynny filmik, byl z drogi, gdzie pieszym nie wolno ..

    J.

  • 44. Data: 2020-01-30 16:53:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2020 o 09:37, j...@i...pl pisze:

    > Nie życzę Ci tego, żebyś kogoś na pasach zabił.

    Ja też nikomu nie życzę. Choćby ze względu na pieszego. No ale jak ktoś
    omija na pasach jedac 100+ w mieście, to mojego współczucia nie ma -
    niech ginie. Szkoda to mi pieszego i jego rodziny a nie bezmózga.

    > Ciekawe czy wtedy byłbyś taki mocny.

    Wcale nie byłbym mocny. Dlatego robię bardzo niepopularną tu rzecz i w
    chuj uważam na psach. Z tego powodu tacy mocni, szybcy i bezpieczni jak
    Krystek uważają mnie tu za debila.

    --
    Shrek

  • 45. Data: 2020-01-30 16:55:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2020 o 10:03, Poldek pisze:

    > Orczykowski zabił na pasach zapierdalając 130 @ 50 i ma stresss.
    > Biedaczek, któremu należy współczuć z powodu tego, co przeżywa.

    Ręte (nie poprawiać) przyznać!

    --
    Shrek

  • 46. Data: 2020-01-30 17:03:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2020 o 15:40, J.F. pisze:

    > Byc moze.
    > Osobiscie uwazam ze powinna byc druga szansa,

    Przecież miał szansę - już z pięć lat jak o nim "usłyszano".

    --
    Shrek

  • 47. Data: 2020-01-30 17:23:42
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-01-30 10:01, viktorius wrote:
    [...]
    > Wielu maszynistów nie wróciło do pracy po rozjechaniu kogoś na torach.
    Słuchałem kiedyś wywiadu z maszynistą, który powiedział, że w tej
    robocie chyba większość kogoś skasowała, i to właśnie w głównej mierze
    samobójców. I wielu ma kłopoty z psychiką. Chociaż ja nie rozumiem jak
    można obwiniać się za coś, czemu nie jest się winnym.

  • 48. Data: 2020-01-30 17:38:57
    Od: <2...@5...173857.invalid> (Tom N)

    Shrek w

    > Mam prośbę - mógłbyś nicków nie zmieniać?

    Nie.
    Specjalnie dla ciebie każda wiadomość będzie miała inny nick ;P

    --
    'Tom N'

  • 49. Data: 2020-01-30 20:19:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    On 2020-01-30 10:01, viktorius wrote:
    [...]
> [...]
    >jak
    >można obwiniać się za coś, czemu nie jest się winnym.

    Hm, chyba nie ma w kraju tyle wypadkow kolejowych i samobójstw.

    J.

  • 50. Data: 2020-01-30 20:33:44
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-01-30 20:19, J.F. wrote:
    [...]
    > Hm, chyba nie ma w kraju tyle wypadkow kolejowych i samobójstw.
    Z pewnością nie wszystko jest nagłośnione w skali kraju, podobnie jak i
    w przypadku wypadków drogowych. Premierzy ze wszystkich opcji jeżdżą na
    miejsca wypadków bądź rozdają renty specjalne dopiero gdy media
    ogólnopolskie zaczną trąbić o danym zdarzeniu. :-)