  • 11. Data: 2013-01-18 22:53:49
    Temat: Re: komputer o małym poborze prądu
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Fri, 18 Jan 2013 20:28:18 +0100, Padre napisał(a):

> [...]
    r-w-wi-fi-hdmi-usb-micro-usb-white-4gb-141172

    > Z tego co dowiedziałem się w sieci prawdopodobnie większość z nich nie
    > obsługuje trybu 1080p czy nawet 1080i przy odtwarzaniu filmów na pełnym
    > ekranie. Zastanawiam się nad zakupem, szczególnie że co chwila pojawiają
    > się silniejsze modele np. z czterordzeniowym procesorem i często
    > pojawiają się aktualizacje firmware do niektórych modeli.
    >
    > jeśli już kupować to w obecnej chwili najlepsze recenzje ma ten:
    >
    > http://dx.com/p/mk8080b-dual-core-android-4-1-google
    -tv-player-w-bluetooth-1gb-ram-8gb-rom-tf-hdmi-black
    -175870

    mk808 bez problemu odtwarza 1080p (zajętość procesora ~60%). Niestety tylko
    lokalnie. Po wifi idzie przepchnąć 720p. Nie udało mi się uzyskać
    połączenia powyżej 65 Mb. Ale mam tą zabawkę dopiero od 3 dni i jeszcze się
    nie poddaję.

  • 12. Data: 2013-01-19 00:28:06
    Od: Padre <P...@n...net>

> [...]
    > lokalnie. Po wifi idzie przepchnąć 720p. Nie udało mi się uzyskać
    > połączenia powyżej 65 Mb. Ale mam tą zabawkę dopiero od 3 dni i jeszcze się

    No to znaczy że już masz nowy firmware

  • 13. Data: 2013-01-19 09:58:57
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sat, 19 Jan 2013 00:28:06 +0100, Padre napisał(a):

    > No to znaczy że już masz nowy firmware

    Oryginalny to ja miałem jakieś 15 min. Nim doszła zamówiona paczka to już
    czekał katalog z ośmioma różnymi ROM-ami do testów ;)

  • 14. Data: 2013-01-19 14:18:05
    Od: Kamikazee <n...@n...pl>

    W dniu 2013-01-19 09:58, Leszek K. pisze:
    > Oryginalny to ja miałem jakieś 15 min. Nim doszła zamówiona paczka to już
    > czekał katalog z ośmioma różnymi ROM-ami do testów ;)

    A da się to urządzenie sterować za pomocą komórki z Androidem jako pilot?

  • 15. Data: 2013-01-19 15:21:38
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sat, 19 Jan 2013 14:18:05 +0100, Kamikazee napisał(a):

    > A da się to urządzenie sterować za pomocą komórki z Androidem jako pilot?

    Pewnie by się dało, ale ja wybrałem wygodniejszą metodę:
    http://allegro.pl/listing.php/search?string=GYRO+F10
    +3W1&category=0&sg=0

  • 16. Data: 2013-01-20 19:38:41
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2013-01-19 15:21, Leszek K. pisze:

    > Pewnie by się dało, ale ja wybrałem wygodniejszą metodę:
    > http://allegro.pl/listing.php/search?string=GYRO+F10
    +3W1&category=0&sg=0

    Ponoć F10 to najlepszy pilot