  • 1. Data: 2013-01-17 11:43:17
    Temat: Taki lap. A jaki dysk?
    Od: k...@g...com

    Mam ASUS EEE PC 901. Netbook ma dwa fizyczne dyski, staly 8 GiB oraz wymienialny
    4GiB.
    Wada: brak miejsca na dyskach, sam system win XP Home dusi sie na dysku c: 4 GiB.
    Chce wymienic dysk 4 GiB na większy. Wystarczy mi SSD o pojemnosci 32 GiB. Komputera
    nie chce wymieniac, chce tylko ulepszyc przez wiekszy dysk. Pytania:

    Na co zwrocic uwage kupujac dysk, tzn,. jak nazywa sie ten segment?
    To sa dyski micro SATA?
    Czy ten rodzaj dyskow to nadajace sioe do mojego eee 901:
    http://www.ceneo.pl/Dyski_SSD;0112-0;017mSATA_P3-217
    300.htm
    albo:
    http://www.skapiec.pl/site/cat/8/filtr/_0_0_0_86006_
    0_0_13950_0_0_0
    ?
    Jesli tak, to czy firma ADATA jest dobrym wyborem?
    Czy to maja byc dyski o zlaczu micro SATA?
    Spotkalam dwie wersje na www, ze do mojego asusa dyski to 1.8 cala, oraz 2,5 cala -
    ktore w koncu?

    I ostatnie:
    Czy w tym ASUSie eee901 mozna zainstalowac dysk o takiej pojemnosci jak 32 GiB?
    Bedzie caly wykorzystany/obslugiwany?
    A jesli starczy funduszy na wiekszy dysk, to jak duzy maksymalnie mozna wmontowac do
    tego komputera?

    Dziekuje, pozdrawiam,
    Majka

  • 2. Data: 2013-01-17 14:43:09
    Temat: Re: Taki lap. A jaki dysk?
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-01-17 11:43, k...@g...com pisze:
> [...]
    Bedzie caly wykorzystany/obslugiwany?
    > A jesli starczy funduszy na wiekszy dysk, to jak duzy maksymalnie mozna wmontowac

    Może to coś rozjaśni...
    Jeden dysk 1,8cala i jeden na micro sata...