  • 1. Data: 2013-01-17 17:19:25
    Temat: komputer o małym poborze prądu
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    witam, że czasem taki wątek się pojawia, ale jakoś nie znalazłem
    interesujących informacji, poza tą, że warto zainteresować się Celeronem
    D... chciałbym złożyć kompa do pracy 24/365... zależy mi na niskim poborze
    mocy, ale i nie cięciu się filmów... powyżej kosztów jest kryterimu
    hałasu... jakby Ktoś miał jakieś typy to proszę. P.S. ja jestem zielony,
    kupiłem P4 2GHz i jakąś płytę, to to cholerstwo po wyłączeniu prądu trzeba
    później dwukrotnie uruchamiać... więc wolę AMD.

  • 2. Data: 2013-01-17 17:51:05
    Temat: Re: komputer o małym poborze prądu
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 17.01.2013 17:19, identyfikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > jestem zielony, kupiłem P4 2GHz i jakąś płytę, to to cholerstwo po
    > wyłączeniu prądu trzeba później dwukrotnie uruchamiać... więc wolę AMD.
    Wybierz laptopa z pękniętym ekranem. TAk poważnie, bez wentylatora na
    dużym radiatorze może działać athlon 64 jednordzeniowy. nie wiem czy
    będą filmy rwały czy nie. Pozatym dość dużo kasy musiałbyś wydać na sam
    zasilacz którego wentylator zwolni obroty....

    ToMasz

  • 3. Data: 2013-01-17 21:45:18
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-01-17 17:19:25 niejaki identyfikator: 20040501 napisał:
    > zależy mi na niskim poborze
    > mocy, ale i nie cięciu się filmów.

    raspberry pi + xbmc

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2013-01-18 02:28:45
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik identyfikator: 20040501 napisał:
> [...]
    > jestem zielony, kupiłem P4 2GHz i jakąś płytę, to to cholerstwo po
    > wyłączeniu prądu trzeba później dwukrotnie uruchamiać... więc wolę AMD.

    raspberry pi? :)

  • 5. Data: 2013-01-18 08:19:18
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 18.01.2013 Mr Misio <m...@g...pl> napisał/a:

    > raspberry pi? :)

    Tak, nie bez kozery ma HDMI i przerośniętą grafikę :-)

    Albo- jeśli tylko/głównie do filmów- jakiś pendrive computer
    z Androidem, przykładowa sztuka:

    http://dx.com/p/mini-android-4-0-network-media-playe
    r-w-wi-fi-hdmi-usb-micro-usb-white-4gb-141172

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 6. Data: 2013-01-18 12:58:03
    Od: nrtrt <n...@d...pl>

    W dniu 2013-01-18 08:19, Dominik & Co pisze:

> [...]
    > z Androidem, przykładowa sztuka:
    >
    > http://dx.com/p/mini-android-4-0-network-media-playe
    r-w-wi-fi-hdmi-usb-micro-usb-white-4gb-141172

    To mnie rozbawiło: Brand N/A

    A ogólnie spoko wynalazek.
    --
    pozdro

  • 7. Data: 2013-01-18 13:03:32
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > z Androidem, przykładowa sztuka:
    >
    > http://dx.com/p/mini-android-4-0-network-media-playe
    r-w-wi-fi-hdmi-usb-micro-usb-white-4gb-141172

    Niesamowita rzecz. Nie miałem pojęcia, że takie coś produkują.
    Dobrze to działa? Nie zacina filmów? Przesyła dźwięk 5.1?

    --
    MN

  • 8. Data: 2013-01-18 13:15:57
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 18 Jan 2013 13:03:32 +0100
    doszła do mnie wiadomość <kdbdld$rm0$1@news.task.gda.pl>
    od Marcin N <m...@o...pl> :

    Trochę tego jest:
    http://tabletem.pl/category/352101/mini-pc-smart-tv.
    html
    --
    "To, czy myśli się metalem, czy kisielem, jest obojętne."
    Stanisław Lem - Altruizyna.

  • 9. Data: 2013-01-18 19:26:42
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Dominik & Co napisał:

> [...]
    > z Androidem, przykładowa sztuka:
    >
    > http://dx.com/p/mini-android-4-0-network-media-playe
    r-w-wi-fi-hdmi-usb-micro-usb-white-4gb-141172

    Nie wiem jak akurat ten model, ale mialem podobne i byl to dla mnie
    dramat. Po pierwsze klawiaturka potrzebna, najlepiej dedykowana z
    taczpadem ... ale to nic. Response Time tego urzadzenia bylo
    dramatyczne. Moze dlatego ze na codzien uzywam NExus7 z 4 rdzeniami, ale
    to "gufienko" co mialem mialo 1 rdzen i ... no po prostu dramat. Tylko
    sie czlowiek irytuje...

  • 10. Data: 2013-01-18 20:28:18
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2013-01-18 13:03, Marcin N pisze:

    r-w-wi-fi-hdmi-usb-micro-usb-white-4gb-141172

    > Niesamowita rzecz. Nie miałem pojęcia, że takie coś produkują.
    > Dobrze to działa? Nie zacina filmów? Przesyła dźwięk 5.1?

    Z tego co dowiedziałem się w sieci prawdopodobnie większość z nich nie
    obsługuje trybu 1080p czy nawet 1080i przy odtwarzaniu filmów na pełnym
    ekranie. Zastanawiam się nad zakupem, szczególnie że co chwila pojawiają
    się silniejsze modele np. z czterordzeniowym procesorem i często
    pojawiają się aktualizacje firmware do niektórych modeli.

    jeśli już kupować to w obecnej chwili najlepsze recenzje ma ten:

    http://dx.com/p/mk8080b-dual-core-android-4-1-google
    -tv-player-w-bluetooth-1gb-ram-8gb-rom-tf-hdmi-black
    -175870